2 schermen op videokaart aansluiten.

Pagina: 1
Acties:

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:58
Ik heb een HD5450 videokaart en ik heb 2 monitoren op dit moment een full HD scherm en een 720p scherm. Nu wil ik het full HD scherm gebruiken om te gamen en het andere scherm voor internet. Volgensmij is dit wel mogelijk toch.

Maar nu wil ik ook weten of dit meer vraagt van mijn videokaart. Of hij dan veel warmer wordt dan hij nu al wordt tijdens het gamen ( ongeveer 75 graden ). Weet iemand of dit lukt. de full hd gaat via HDMI en de 720p scherm VGA.

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Waarom probeer je het niet gewoon..? als het niet gaat merk je het snel genoeg.

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-02 17:08
75 graden voor de GPU is niet erg. Als het tegen de 90 komt moet je op gaan letten en 100 is teveel van het goede. Overigens zijn er voldoende GPU's die nog veel meer aankunnen. Het is alleen wel de vraag of andere onderdelen van de kaart voldoende koel blijven als de GPU al zo heet is. Mijn advies, gewoon doen. Als je ziet dat de GPU erg warm word, hang je een fan in je kast er bij op de kaart gericht.

Addicted to silent computing

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

destroye schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:04:

Maar nu wil ik ook weten of dit meer vraagt van mijn videokaart.
Dit lijkt me toch logisch.

Be Stronger Than Your Excuses

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:38

Eagle Creek

Breathing security

Ja dat vraagt meer.
Nee dat stelt geen hout voor in de praktijk.:)

Ja, multiscreen gaming enzo. Maar als je dat niet doet, geen fluit.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:00
Op 1 scherm draait je kaart al op 100% (tijdens games), met een extra scherm verandert daar niks aan en wordt hij dus niet warmer.
Het zal je hooguit iets performance kosten, maar in de praktijk scheelt het weinig/niks.
Pagina: 1