Toon posts:

oh nee welke 19" monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een maat van mij wilt een goede 19" monitor ik heb een iiyama uit de a serie aangeraden maar hij heeft een budget van f 1000,- welke is de beste voor dit bedrag?

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:16

Wallie

Herr

Echt een goeie voor 1000,- heb je niet, kan je beter ff doorsparen tot 1400/1500,- daar beginnen de goeie (bijv de Philips 109P20). Wordt hij veel gelukkiger van denk ik.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 14:43 schreef Wallie het volgende:
Echt een goeie voor 1000,- heb je niet, kan je beter ff doorsparen tot 1400/1500,- daar beginnen de goeie (bijv de Philips 109P20). Wordt hij veel gelukkiger van denk ik.
Ik weet t wel zeker :) 1000 piek voor een 19 incher vind ik weggegooid geld. Gewoon ff doorsparen idd :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dan raad ik hem dat aan.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Laat Žm een Samsung 900IFT 19" nemen. Das pas een strak bakkie! :9
Kost dacht ik zoŽn 1150 piek bij Norrod.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

bolbuis of een platebuis

voor een bolbuis zijn er al erg goede monitoren
ik zelf heb een lg studioworks 995e

en dat is een erg goede monitor
maximalen resulutie is 1600\1200 75hz

kost 900 piek

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
jah. een samsung. die zijn namelijk nog niet zo bekend. dus houden lage prijzen aan. met erg goede kwaliteit. als hij geen platte hoeft kan die ook een 950p kopen. ook bij norrod. ik dacht voor 900,- ofzo [ik heb hem ook]. als ie student is ook nog 5% korting bij die winkel dus dan is het een heel mooi bakkie voor een redelijke prijs.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

JA! die samsung is echt vet, super moie kwaliteit en ik ga weer kwijlen van dat uitschijf klepje aan de voorkant van de monitor :9~

39

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik heb hier een Hansol 920D 19", en ben daar heel tevreden over. Die heeft mij 18.000 Befkes of +-980 guldendinges.
Heeeel tevreden van, platte beeldbuis .25dp, 1600x1200@75 Hz, ik draai hem thuis op 1280x768@85Hz.

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Op zaterdag 02 juni 2001 22:02 schreef Homedisc het volgende:
JA! die samsung is echt vet, super moie kwaliteit en ik ga weer kwijlen van dat uitschijf klepje aan de voorkant van de monitor :9~
Aan je signature te zien ben je niet echt tevreden over je monitor :?

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 14:43 schreef Wallie het volgende:
Whahaha.. |:( Erm. Sorry...
Ik heb zelf al 2 jaar een Samsung 900p 19". En echt betere zijn er niet hoor. Ik draai hier lekker op 1600x1200@80Hz. En tot in alle hoeken scherp. Zelfs alle kleine prutslettertjes kan ik tot 2048x1536 nog lezen (alleen de refresh is dan niet meer zo fijn)

Je kunt zelfs beter een iets bolle buis nemen dan een vlakke, want die zijn aan de randen minder scherp omdat ze daar allerlei trucs voor uit moeten halen (niet mijn mening, maar blijkt gewoon uit tests) en je krijgt een wat holle indruk.

Dus: de Samsung Syncmaster 950p of 950p+

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zaterdag 02 juni 2001 22:10 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

Aan je signature te zien ben je niet echt tevreden over je monitor :?
Jawel ben zeer zeker tevreden over mijn monitor, maar dat hij te klein is nog van gisteren, van een grapje van Floris Diemel.

39

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

philips is wel mooi, maar geheid na 3 à 4 jaar naar de knoppen, wil je n goede neem dat gewoon Sony of Mitsubishi[?]
idd, wel ff doorsparen

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Iiyama S900MT
goede monitor.... tenminste.... vind ik.

• Laurent
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 00:11 schreef wfvn het volgende:
Iiyama S900MT
goede monitor.... tenminste.... vind ik.
Jeps jammer genoeg niet met triniton beeldbuis.

Voor een plat scherm [triniton] zou ik gaan voor CTX, die zijn na Sony & iIyama IMO zeer goed.

• Laurent
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 00:17 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Voor 1050 mag hij bij mij een Vision Master PRO 452 bestellen. Voor 835 zelfs een S900MT1. Beide van IIYAMA.

Die VPM452 is erg goed met Diamondtron beeldbuis en 96KHz.

Succes ermee.
PFF :r :r :r:r:r:r

SPAM

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 00:20 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

SPAM
Volwassen reactie Pieter! |:(

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zondag 03 juni 2001 00:20 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

SPAM
Volgens mij noemen ze zoiets behulpzaam.

Alle proemn in n drek

• Laurent
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 00:24 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Volgens mij noemen ze zoiets behulpzaam.
Nee, maar hij zegt dat het een hele goede monitor is, terwijl er ongelooflijk veel problemen mee zijn, gewoon een k*t monitor, verder zit hij te zeiken dat hij hem "bij hem" mag kopen voor zown prijsje.

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 00:26 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Nee, maar hij zegt dat het een hele goede monitor is, terwijl er ongelooflijk veel problemen mee zijn, gewoon een k*t monitor, verder zit hij te zeiken dat hij hem "bij hem" mag kopen voor zown prijsje.
Ik denk dat jij toch eens beter moet lezen. Ik zeg nergens dat het een hele goede monitor is. (Is het overigens wel, maar dat terzijde). De problemen zijn b.t.w. met de 452 van een vorige serie. En inderdaad, hij, en ook jij zijn welkom om via mijn website een IIYAMA te bestellen. En dan voor deze ene keer voor een gereduceerd tarief. Vind jij dat SPAM? Jammer voor jou, gemiste kans, volgende keer beter. :+

Verwijderd

B.t.w. Dan zul je mijn login-name ook wel spam vinden. Ik heb gelijk mijn profiel aangepast! (8>

Verwijderd

Ik vind (p)iiyamas helamaal niet zo geweldig :r
rot lastig in te stellen, en slechte service...
(eigen ervaring: vriend 19" gekocht op mijnaanraden, binnen jaar kapot :(. En willen maken.. ho maar. van het kastje naar de muur :r )

En wat doet een commerciele bedrijf hier op een forum :? :(
Als privepersoon ben je welkom, maar ga niet je bedrijfje lopen promoten zeg! :r
Heb je wel eerst betaald om reclame te mogen maken?

Verwijderd

Sorry, ik wist niet dat ik je ontriefde. Maar zolang ik een nuttige bijdrage kan leveren, and correct me if i'm wrong maar ik denk dat ik heel wat positieve inbreng heb geleverd, denk ik dat ik best wat reclame mag maken. Denk jij van niet, dan ban me maar. Whatever.

Verwijderd

Mensen die hier zeggen dat ze voor 900 a 1000 piek een GOEDE 19' hebben, die hebben nog nooit een GOEDE monitor gezien...... and that's a fact.

Verwijderd

Misschien is de Dell P991 wel wat met een sony beeldbuis erin gezien bij de mediamarkt voor 999,-

• HENNEP
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

LG misschien?

Kan je kopen voor nog geen 1300 piek bij www.computer-land.nl

grt HENNEP ;)

Verwijderd

Inderdaad ja, ik heb hier een prima LG 915FT+ voor me staan, voor rond de f 1300,- en die draait op 1600 * 1200 @ 85Hz, dat is dus gewoon flikkervrij, en zonder die twee irritante lijntjes van Ilyama enzo. Ik snap dan ook niet wat er zo goed is aan Ilyama en Sony enzo... Die monitoren zijn dus echt niet beter, maar wel duurder als je gaat vergelijken...

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 11:02 schreef Cheatah het volgende:
Inderdaad ja, ik heb hier een prima LG 915FT+ voor me staan, voor rond de f 1300,- en die draait op 1600 * 1200 @ 85Hz, dat is dus gewoon flikkervrij, en zonder die twee irritante lijntjes van Ilyama enzo. Ik snap dan ook niet wat er zo goed is aan Ilyama en Sony enzo... Die monitoren zijn dus echt niet beter, maar wel duurder als je gaat vergelijken...
Dan heb je een sony en die LG niet naast elkaar gezien...

• Aziona
  • Laatst online: 20:43
Ik heb een Iiyama Vision Master Pro en een LG 990 naast elkaar staan. Beide gewisseld tussen beide computers (TNT en een Matrox 450).
De 450 is plat, de 990 is iets bollig.
De 450 was 1500 toen ik hem kocht (nu ??), de 990 was 750 gulden op de HCC-dagen.

Ik kan niet echt zeggen dat ik een enorm verschil zie tussen beide monitoren onder W2K.

Waar zou ik dit het beste mee kunnen uitproberen?

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-08 22:17
Op zondag 03 juni 2001 13:03 schreef AirHead het volgende:

[..]

Dan heb je een sony en die LG niet naast elkaar gezien...
Welke een sony bedoel je? En wat is volgens jou het verschil? De LG heeft superspecs...

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 13:31 schreef willemj het volgende:

[..]

Welke een sony bedoel je? En wat is volgens jou het verschil? De LG heeft superspecs...
De sony GDM F520 bijvoorbeeld :P ok, t is wel een 21 incher, maar dat zijn pas specs :)

hier een linkje : http://www.sonystyle.com/vaio/displays/gdm_f520.htm
Pagina: 1