Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-07 16:49
Ik heb al een aantal jaar een witte Xbox controller van Microsoft in m'n bezit, maar nu vind ik er maar iets raars gebeuren;

Ik heb na een lang tijdje weer eens GTA IV opgestart op m'n PC, maar ik kon niet echt wennen aan de toetsenbord controls. Vind met een controller toch wat fijner.

Nu druk ik de controller aan, pak ik hem op en valt hij meteen uit. Ik zet hem dan weer aan terwijl ik hem in mijn hand heb, en dan blijft hij het gewoon doen. Als ik de controller op tafel leg, zachtjes op de batterijhouder tik of zelfs de controller maar een beetje naar voren tilt valt hij weer meteen uit.

Ik heb hier nog 4 andere controllers liggen die gewoon goed werken (tikken op houder, niet al te zacht op tafel leggen etc. bleef het gewoon doen) dus ik dacht 'laat ik voor de grap de houder eens verwisselen'. Zonder succes helaas.

Kan er intern iets kapot zijn, of zijn die ijzertjes die de batterijen met de controller verbinden kapot of ingezakt? Ik heb hem al een tijdje niet gebruikt dus het lijkt me sterk dat hij zomaar kapot kan gaan.
Het kan de receiver niet zijn aangezien ik met andere controllers uren kan doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07 22:35

Player1S

Probably out in the dark

Small tangetje of lange pincet pakken en de pinnetjes in de batterijhouder voorzichtig naar je toe trekken.

Heb ik ook gehad en dit hielp een tijdje.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bekend probleem in ieder geval, komt veelvuldig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat mij ook echt vaak gebeurd bij die 360 controllers is een knik in de kabel. Vooral in de eerste 5 cm na waar de draad de controller ingaat. Heb zelf gehad dat ik dat stukje moest vast tapen en toen deed mijn controller het weer (na random aan en uit gaan). Maar ik zelf 2 controllers gehad waarbij allebei dat stukje draad kapot was. Het is ook erg slap en vouwt nogal snel dubbel of om. Proberen waard.

edit: d0h

[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 23-01-2013 15:58 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Niet als hij een draadloze heeft, zoals te lezen in de topic start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
Bedankt voor de tips jongens, hij werkt weer perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zou je niet eens gaan kijken voor een nieuwe controller als je hem al een paar jaar hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07 22:35

Player1S

Probably out in the dark

Rockvee2 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:01:
Zou je niet eens gaan kijken voor een nieuwe controller als je hem al een paar jaar hebt ?
Beter kan hij lessen beginnen in het kalm blijven onder het gamen..... _/-\o_

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 18:42

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

met nog 4 andere hebben liggen, lijkt me die noodzaak niet zo hoog...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
L1nt schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:29:
[...]

Beter kan hij lessen beginnen in het kalm blijven onder het gamen..... _/-\o_
Kalm ben ik wel, ik heb zelf geen idee waarom hij nu ineens kapot begint te gaan. Nu kan ik het wel gaan blamen op m'n broertje (die 4 controllers zijn van hem omdat hij vaak mensen langs laat komen) en die laat icm z'n vrienden ook wel eens wat vallen, maar het lijkt me sterk dat hij dat ding leent, laat vallen en dan stiekem weer terug legt op m'n bureau terwijl ik nog op school zit.

Achja, shit happens.

(en als ik niet kalm ben komt de stereo-mixer met dubstep tevoorschijn *O* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393995

Zelf ook gehad, zie dat het al opgelost is. Wellicht voor een ander;

trilfunctie uitzetten. Werkt het prima. Zet ik het weer aan, pats boem weg uit :')
Pagina: 1