Toon posts:

pc vind men hdmi kabel niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb namelijk een probleem ik heb reeds enkele weken een nieuwe computer gekocht met windows 8 erop
heb hem geinstaleerd met de dvi kabel aangesloten ik heb al vaak met 2 schermen gewerk ( dvi en vga) maar ng niet met hdmi nu wou ik gamen op men pc via men tv en als ik men hdmi kabel insteek gebeurt er helemaal niets. Ik ben al bij beeldinstellingen gegaan om men resolutie op het laagst te zetten en dan te zoeken naar men tv maar deze staat niet in de lijst. Ik heb ook alle kabels uit de computer getrokken ( van beeld ) en enkel met hdmi starten maar dan maakt men pc een raar geluid en blijft deze piepen kan iemand me helpen aub ?

ik ben niet iemand die gauw iets post maar dit duurt nu toch al even en ik vind maar niets op internet dat mij kan helpen alvast bedankt. grts LaTekTigroo

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Welke TV en welke videokaart gaat het om?

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om een NVIDIA GeForce GTX 650 en men tv is een medion

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:50:
het gaat om een NVIDIA GeForce GTX 650 en men tv is een medion
en alles is geupdated alle drivers zijn bijgewerkt

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

men.. mijn..

En als je een HDMI->DVI converter gebruikt voor op je monitor, werkt het dan wel? Andersom, DVI->HDMI converter naar je TV.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb geen converter :s ik kan wel men dvi aansluiten op tv maar is dit evengoed beeldkwaliteit als op HDMI ?

Verwijderd

Topicstarter
en het ligt niet aan de kabel of tv hoor daar ben ik bijna zeker van het is windows hij detecteerd hem gewoon niet :s

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-01 09:16
Van het weekend had ik ook een brakke HDMI kabel. PC pakte hem niet. Andere kabel geprobeerd en alles werkte. Dus weet je zeker dat je HDMI kabel goed is?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik speel er mee op men ps3

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb je nog een andere HDMI kabel liggen om te proberen? ik had ook eens een brakke kabel die wel werkte tussen m'n laptop en de tv maar niet werkte niet op m'n xbox en de tv

39

Verwijderd

Topicstarter
heb ik net geprobeerd en nog steeds zelfde resultaat :s
Pagina: 1