Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Hallo fellow tweakers,

weet iemand of het mogelijk is om een windows phone aan te sluiten op een beamer? Zover ik weet kan je via usb geen Video versturen en opzich is bluetooth een mogelijkheid maar er zijn maar weinig beamers die dit ondersteunen.

Ik heb dit altijd een groot voordeel gevonden van het iSpul(ook al is het properiety)

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-11 12:47
Een beetje googlen leert dat het niet mogelijk is met kabels e.d. wellicht dat het met DLNA wel mogelijk word om video's en foto's te streamen.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Nokia heeft een DLNA app genaamd "Afspelen naar". Moet je uiteraard wel een beamer hebben welke dit ondersteund. Foto's kun je eventueel laten zien via Photobeamer, maar dan heb je alsnog een browser nodig.

• Boborc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-10 19:35
Voor video's weet ik het niet, als je enkel foto's wil projecteren kan dit met de Nokia Windows Phones met de Nokia app PhotoBeamer (Heb je wel nog steeds een ander apparaat nodig op je beamer met internettoegang, maar misschien dat het iemand toch iets helpt).