You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Rick-Jan op 22-01-2013 10:19 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Partities kun je alleen aanmaken op een schijf als je hier toegang toe hebt. Initialiseren ligt hier een niveau boven en zul je eerst moeten doen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:18:
Heb je de SSD al eens geformatteerd? Dan word er direct een partitie aangemaakt die je nodig kan hebben?
@Rick-jan: krijgt de schijf wel genoeg stroom? Klinkt alsof dit niet zo is.
[ Voor 9% gewijzigd door Eagle Creek op 22-01-2013 10:22 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Verwijderd
Ook bij reguliere, hoewel dit automatisch zou moeten gaan in de ideale situatie.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:22:
Ik dacht dat je initialiseren alleen bij RAID arrays ziet? Het is als het goed is toch allemaal het zelfde als een reguliere HDD?
[ Voor 10% gewijzigd door Eagle Creek op 22-01-2013 10:23 ]
En btw, om veel gemekker te voorkomen, zou ik gewoon opnieuw installeren op die ssd, niet gaan clonen enz,
[ Voor 42% gewijzigd door warhamstr op 22-01-2013 10:41 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Eagle Creek schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:20:
[...]
@Rick-jan: krijgt de schijf wel genoeg stroom? Klinkt alsof dit niet zo is.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dus je kan proberen om hem aan te sluiten via een powered hub of via 2 usb poorten als de verloopkabel 2 usb poorten ondersteund.
Nog een alternatief is via een eSata-Sata kabel de schijf aansluiten op je laptop en de SataPower vanuit je desktop halen (geen handige constructie, maar werkt wel
En anders moet je gewoon een propere installatie doen op je ssd. Windows 7 optimaliseert dan meteen voor het gebruik van een ssd, wat je anders zelf moet doen.
Ook is de partitie alignment dan zeker goed, wat met een clone/image programma niet altijd zo is.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Sluit de boel eens aan, ga naar apparaatbeheer en laat zoeken op nieuwe hardware... Dit probleem had ik namelijk ook met een 830 op externe sata.
Lees: http://answers.microsoft....22-4735-bfde-5e568c52c5fb
Of heb ik nou niet goed zitten opletten?
[ Voor 7% gewijzigd door ManiacsHouse op 22-01-2013 14:10 ]
Ik snap er niks meer van! hoe gaat dit normaal? Ik wil best een herinstallatie doen, maar ik heb geen dvd drive, en geen enkele cd van samsung geleverd gekregen!
[ Voor 47% gewijzigd door Rick-Jan op 22-01-2013 14:42 ]
iedereen bedankt voor de hulp
[ Voor 15% gewijzigd door Rick-Jan op 22-01-2013 18:44 ]