Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ondertitelbestanden zelfde naam geven als filmbestanden.

Pagina: 1
Acties:

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Beste tweakers,

Ik heb een lijst filmbestanden waarvan de naam er zo uit ziet "[serienaam] [seizoennr.]x[afleveringnr.] - [naam aflevering]", en een stel ondertitelbestanden met alleen maar "[serienaam] [seizoennr.]x[afleveringnr.]", dus zonder de naam van de aflevering.

Weet iemand een manier om die ondertitelbestanden dezelfde naam te geven als die van de filmbestanden dat sneller gaat dan F2, ctrl-c, ander bestand aanklikken, F2, ctrl-v?

Ik gebruik al better file rename om dat format te creëren maar vind het een beetje vervelend werkje om de afleveringnamen, die dus niet echt te automatiseren zijn, 2 keer in te moeten typen.

Iemand een idee? Alvast bedankt

Steam

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:33

c0burn

Feed your head

Je zou een scriptje kunnen maken in Windows Powershell.

Remember what the dormouse said

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Afleveringsnamen zijn prima te automatiseren. Je zou eens moeten gaan kijken naar Sickbeard waarmee je echt je series incl namen kunt bijhouden,.
Voor downloaden en hernoemen van ondertitels van series kun je Jbiersubdownloader eens proberen (van Bierdopje.com in de developer sectie van het forum, of hier te vinden: http://code.google.com/p/jbiersubdownloader/

Deze past automatisch de naam aan naar de naam van het media bestand.

Verwijderd

http://www.therenamer.com/

Should do the trick.

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 23:17
Damn dat stukje software is echt awesome! Thx voor de tip! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Zoals MenN al zei: Een geniaal stukje software!
Doet nog meer dan waar ik om vroeg.
Thanks Ciris! _/-\o_

Steam

Verwijderd

Yo, graag gedaan.
Pagina: 1