Problemen bij uitvoeren Win8 upgrade. Opgelost door een clean install te doen ipv de upgrade versie.
[ Voor 94% gewijzigd door Aghanim op 22-01-2013 08:28 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Aghanim op 22-01-2013 08:28 ]
Volgens mij heb jij Windows 8 nog niet kunnen gebruiken dus hoe kan je in godsnaam iets zeggen over de gebruikersvriendelijkheid ervan. Verder is je hele verhaal gericht op hardware problemen, tenzij jij kan bewijzen dat iedere Windows 8 gebruiker exact hetzelfde meemaakt als jij?Aghanim schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:17:
Ik ben echt verbaasd over de gebruiksvriendelijkheid van dit product. Ik dacht dat het met Win7 sterk verbeterd was en dat Microsoft de stijgende lijn voort zou zetten.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Sorry maar dat is onzin, waarom zou ik hardware problemen hebben als mijn PC altijd perfect gedraaid heeft en ik vandaag al 3x Win7 zonder enig probleem heb geïnstalleerd? Op internet lees ik meerdere gebruikers met vergelijkbare problemen, helaas zonder oplossing. Het is veel te makkelijk om nu direct naar hardware problemen te wijzen.Ramon schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:28:
[...]
Volgens mij heb jij Windows 8 nog niet kunnen gebruiken dus hoe kan je in godsnaam iets zeggen over de gebruikersvriendelijkheid ervan. Verder is je hele verhaal gericht op hardware problemen, tenzij jij kan bewijzen dat iedere Windows 8 gebruiker exact hetzelfde meemaakt als jij?
[ Voor 5% gewijzigd door Aghanim op 21-01-2013 21:32 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
[ Voor 11% gewijzigd door Xessive op 21-01-2013 21:33 . Reden: Aanvulling / Typos ]
Seriously? Nope, not a bit...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb Windows 7 vandaag 3x schoon geïnstalleerd inclusief SP1 en de andere updates. Gebruik ook maar 1 HDD dus heb geen andere kabels waar het aan kan liggen.BeefHazard schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:31:
Ik snap je woede. Het kan inderdaad frustrerend zijn om dit soort dingen mee te maken. Maar probeer eens alles te formatteren, liefst in Gparted en dan frisse W7 en dan je W8 er overheen. Oh, en zorg dat je de SATA data kabels uit de schijven trekt waar je niet op installeert.
offtopic:
200 PC's in ±20 jaar? Wat doe jij er allemaal mee?
Klopt is de 64bit. Ik heb ook niet een keuze hierin kunnen maken, al was ik dan ook voor de 64 bit gegaan ivm ram. Kan wel eens kijken of ik de 32 bit upgrade kan vinden.SinergyX schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:35:
Laat me gokken? 64bit windows 8? Probeer 32bit en het werkt
[ Voor 15% gewijzigd door Aghanim op 21-01-2013 21:37 ]
Dit dus.. gewoon lekker die Win 8 installatiebestanden op een Fat32 usb stickje laten zetten door die assistant, rebooten en een clean install doen.binbero schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:28:
En als je gewoon geen upgrade doet maar clean instal win 8 erop?
Huh!? Maar kan je hem dan wel upgraden naar een 64-bit versie van Win8 of blijf je met een 32bit versie zitten. Wel bizar zeg.SinergyX schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:35:
Laat me gokken? 64bit windows 8? Probeer 32bit en het werkt
Seriously? Nope, not a bit...
Windows 8 is geen Windows 7, dus dat het in Windows 7 werkt zegt niets. Mijn punt is dat je met zo'n attitude van mij iig geen hulp krijgt.Aghanim schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:30:
[...]
Sorry maar dat is onzin, waarom zou ik hardware problemen hebben als mijn PC altijd perfect gedraaid heeft en ik vandaag al 3x Win7 zonder enig probleem heb geïnstalleerd? Op internet lees ik meerdere gebruikers met vergelijkbare problemen, helaas zonder oplossing. Het is veel te makkelijk om nu direct naar hardware problemen te wijzen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
[ Voor 7% gewijzigd door jeroen3 op 21-01-2013 21:46 ]
Dat heeft ook een logische verklaring en redenjeroen3 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:45:
[...] Een clean install werkt vervolgens prima! Behalve dan dat Windows na 8 versies ervaring nog steeds GRUB kapot maakt...[...]
Wat is dat nu weer voor onzin?
Blijf je wel met 32bit zitten, maar daarmee kan je wel zien of het een hardware probleem isXessive schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:43:
Huh!? Maar kan je hem dan wel upgraden naar een 64-bit versie van Win8 of blijf je met een 32bit versie zitten. Wel bizar zeg.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 22-01-2013 00:05 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq