Mijn MSI laptop heeft een sentelic touchpad. Scrolling werkt op zich, maar anders dan 'normaal'. Naar beneden scrollen werkt door mijn vinger een rechts onder op de touchpad te te leggen en daar te houden. Ik zou weer gewoon naar beneden willen scrollen door te vegen. Iemand een idee of dat mogelijk is? Ik heb zelf niets kunnen vinden.
Laat eerst maar eens zien waar je op hebt gezocht. Het is te makkelijk om te beweren dat je gezocht hebt. Ik krijg genoeg info waar iets mee te doen is met een beetje Google.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Een hoop hits gevonden over het ontbreken van multitouch ondersteuning en van configuratie opties voor Sentelic touchpads in Gnome3/Unity. Verder een tool (fspc) gevonden waarmeer je basale zaken als scroll snelheid en versnelling kunt instellen, maar niet dat je wilt scrollen dmv vegen ipv drukken.
Iemand met een Sentelic touchpad hier?
Zonder extra informatie en voortgang van jouw kant geef ik je niet veel kans dat iemand anders je zo gelijk kan helpen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hero of Time op 05-02-2013 12:42 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Welk OS, welke software, wat heb je PRECIES al gevonden en geprobeerd?
Je kan niet verwachten dat wij moeite gaan doen zonder die info, noch dat wij op de gok oplossingen aandragen en dan telkens krijgen te horen "al geprobeerd, werkt niet". Ga dat soort dingen op orde brengen, in plaats van te kicken.
Je kan niet verwachten dat wij moeite gaan doen zonder die info, noch dat wij op de gok oplossingen aandragen en dan telkens krijgen te horen "al geprobeerd, werkt niet". Ga dat soort dingen op orde brengen, in plaats van te kicken.
[ Voor 11% gewijzigd door LiquidT_NL op 05-02-2013 13:11 ]
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Pagina: 1