Tweakers,
Ik ga graag met jullie hulp op zoek naar de ideale hybride Ultrabook-Tablet combo.
Wat gaan we ermee doen? Surfen, mailen, films kijken en af en toe een spelletje.
Wat mag hij kosten? Tussen de € 1.250 en € 1.750 zullen we wel zitten.
Gaan we ermee slepen. Natuurlijk zal hij wel eens meegaan. Maar hoofdzakelijk gebruiken we hem thuis.
Geen merkvoorkeuren.
Ik zou graag een volwaardige ultrabook hebben die ook de functionaliteit van een tablet heeft. Geen tablet dus die in een toetsenbord kan worden geklikt. Wel moet hij een afneembaar scherm hebben.
Processor core i5/i7
Een aparte videokaart zou een pre zijn
Ram 8 GB
256 GB SSD
Op tweakers heb k tot nu toe 2 mooie reviews gezien.
Lenovo Thinkpad Helix
Asus TX 300
Deze twee modellen bezitten een intel videochip respectievelijk HD 4000 en HD Graphis. Dus nog een AMD of Nvidia videokaart. Ik weet ook niet of deze er al zijn of dat wel mogelijk is in deze apparaten.
Graag hoor ik het als ik niet volledig ben geweest.
Ik ga graag met jullie hulp op zoek naar de ideale hybride Ultrabook-Tablet combo.
Wat gaan we ermee doen? Surfen, mailen, films kijken en af en toe een spelletje.
Wat mag hij kosten? Tussen de € 1.250 en € 1.750 zullen we wel zitten.
Gaan we ermee slepen. Natuurlijk zal hij wel eens meegaan. Maar hoofdzakelijk gebruiken we hem thuis.
Geen merkvoorkeuren.
Ik zou graag een volwaardige ultrabook hebben die ook de functionaliteit van een tablet heeft. Geen tablet dus die in een toetsenbord kan worden geklikt. Wel moet hij een afneembaar scherm hebben.
Processor core i5/i7
Een aparte videokaart zou een pre zijn
Ram 8 GB
256 GB SSD
Op tweakers heb k tot nu toe 2 mooie reviews gezien.
Lenovo Thinkpad Helix
Asus TX 300
Deze twee modellen bezitten een intel videochip respectievelijk HD 4000 en HD Graphis. Dus nog een AMD of Nvidia videokaart. Ik weet ook niet of deze er al zijn of dat wel mogelijk is in deze apparaten.
Graag hoor ik het als ik niet volledig ben geweest.
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7