iCloud photostream upload probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394020

Topicstarter
Hallo,

Laatst las ik op het internet dat je met "Photostream" heel gemakkelijk fotos tussen iPhone en pc kunt uitwisselen als je met een wifi netwerk bent verbonden.
Ik ben me daar verder in gaan verdiepen en heb de instellingen aangepast om gebruik van de "Photostream" te kunnen maken.

Na veel gedoe heb ik het voor de helft aan de praat gekregen..

De foto's die ik met de iPhone schiet komen netjes op mijn desktop (Windows 7) en laptop (Windows 7) te staan, dus van iPhone naar pc werkt prima.

Als ik op mijn laptop of desktop een foto in de "upload map" plaats dan verschijnt de foto niet op de iPhone.

Probleem kort samengevat:
Foto's via "Photostream" naar iphone uploaden werkt niet.

Ik heb deze instellingen overgenomen:
http://help.apple.com/icloud/#mmbc40255b

iCloud heb ik al meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit zonder resultaat.
De instellingen heb ik meerdere keren opnieuw ingesteld, dit ook zonder resultaat.

Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 13:24
Ik ben er in het begin ook mee bezig geweest en ik kwam in exact dezelfde situatie als jou terecht. iPhone --> pc geen probleem, pc --> iPhone niet werken. Ik heb diverse dingen gelezen over de locatie van de map die je gebruikt op de pc maar ik ben er uiteindelijk mee gestopt. Als ik een foto op de telefoon wil hebben mail ik hem wel ofzo :Y)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Misschien is dropbox een makkelijker alternatief voor je?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Ik weet niet of t dom is zo'n oude koe uit de sloot te halen. Maar ik heb (na 5 jaar kennelijk?) ook dit probleem.

Mijn vriendin had nooit genoeg ruimte op haar icloud en dus had ik af en toe een backup gemaakt van haar fotos. Nu heeft ze meer ruimte gekocht, maar ik krijg om geen mogelijkheid de oude fotos en videos meer in de icloud...t werkt gewoon NIET.

icloud.com upload niet, ondanks dat alles jpegs (en enkele movs) zijn. Geeft ie leukweg de error dat t enkel mogelijk is jpegs upteloaden.

Vanaf mijn pc, met icloud, in een "upload" folder. Werkt gewoon NIET!? ik zie de bestanden daarna leukweg in mijn "Downloads" folder, maar er is nooit iets geupload naar de cloud...Ik zie zelfs mijn router zijn upload snelheden niet!?

Kan iemand mij alsjeblieft helpen, ik wordt na weken van gedoe tussen deze twee platformen gek. t moet toch gewoon mogelijk zijn?

edit:
Oplossing gevonden:
Wnnr ik naar de Icloud Photos folder ga en fotos in de Upload folder zet, werkt t niet. Wanneer ik echter de aangegeven knop "Upload Photos and Videos" gebruik, werkt t wel.

[ Voor 10% gewijzigd door KeesFluitman op 11-04-2018 13:00 ]