If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Als je die sms-jes op de Wave op je sim opslaat dan kun je ze ook volgens mij op de iPhone bekijken, ik weet het niet zeker maar je kan het wel proberen.
Oplossing: Schrijf ze gewoon over.
Wat jij wilt kan niet, Samsung Bada - iPhone iOS is totaal ander systeem.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Dat gaat dus helaas niet...Mizgala28 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:17:
Als je die sms-jes op de Wave op je sim opslaat dan kun je ze ook volgens mij op de iPhone bekijken, ik weet het niet zeker maar je kan het wel proberen.
?? Das niet echt een oplossing of snap ik je niet helemaal?Underworld schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:56:
Oplossing: Schrijf ze gewoon over.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Kopieren naar de simkaart en dan de simkaart als medium om de sms over te zetten. Andere opties zou ik niet zo weten.mveijden schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:56:
[...]
Dat gaat dus helaas niet...
[...]
?? Das niet echt een oplossing of snap ik je niet helemaal?
Een korte search leert dat iPhone geen smsjes importeert.
Het overzetten van smsjes van een iPhone naar iPhone schijnt al een ramp te zijn.
Zet ze gewoon op je sim-kaart. Mocht je over een tijdje voor een andere telefoon gaan ( een Android toestel bijvoorbeeld ) dan kun je deze toch weer uitlezen.
Misschien kun je de gesprekken doormailen? Of vanaf je samsung op je pc zetten ( ik weet niet of samsung pc software heeft voor de Wave? ) zodat je ze op je pc kunt lezen.
Het overzetten van smsjes van een iPhone naar iPhone schijnt al een ramp te zijn.
Zet ze gewoon op je sim-kaart. Mocht je over een tijdje voor een andere telefoon gaan ( een Android toestel bijvoorbeeld ) dan kun je deze toch weer uitlezen.
Misschien kun je de gesprekken doormailen? Of vanaf je samsung op je pc zetten ( ik weet niet of samsung pc software heeft voor de Wave? ) zodat je ze op je pc kunt lezen.
Zucht...
Een back-up op de sim is inderdaad een optie alleen dan kan ik ze dus niet benaderen.
Samsung kies is wel een programma om je telefoon te koppelen maar tot nu toe heb ik dat programma als vrij dramatisch ontworpen beschouwd. (En daarbij kan ik dan misschien wel de sms back-uppen maar volgens mij niet overzetten)
Toch wel een klein minpuntje voor de Iphone als ik eerlijk ben...
Samsung kies is wel een programma om je telefoon te koppelen maar tot nu toe heb ik dat programma als vrij dramatisch ontworpen beschouwd. (En daarbij kan ik dan misschien wel de sms back-uppen maar volgens mij niet overzetten)
Er is wel een extern programma die dat toestaat, dat is die in de link hieronder.mveijden schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:20:
Een back-up op de sim is inderdaad een optie alleen dan kan ik ze dus niet benaderen.
http://download.instalki....Setup_www.INSTALKI.pl.exe
Misschien een linkje met beschrijving? Ik ga namelijk niet software installeren zonder dat ik weet wat het doet etc.Mizgala28 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:34:
[...]
Er is wel een extern programma die dat toestaat, dat is die in de link hieronder.
http://download.instalki....Setup_www.INSTALKI.pl.exe
Zucht...
Dat weerhield mij ook al een beetje, dit is direct een installer vanaf een of andere poolse site...SgtElPotato schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:30:
[...]
Misschien een linkje met beschrijving? Ik ga namelijk niet software installeren zonder dat ik weet wat het doet etc.
Wat gaat ie doen?
Pagina: 1