Om toch ook eens aan de Iphone te kunnen gaan wennen heb ik mezelf een 3G gedoneerd.
(Ik ben nooit zo van de dure toestellen en ik wil eerst zien of Iphone mijn ding is)
Nu heb ik op mijn oude toestel (samsung wave) nog smsjes staan.
Het probleem: Hoe krijg ik mijn smsjes van het ene toestel naar het andere?
Google leert mij dat velen met mij dit probleem hebben, een simpele oplossing heb ik helaas nog niet kunnen vinden. Vanuit de Wave kan ik wel smsjes via bleutooth verzenden, maar hij connect dus niet met de Iphone, ook met de nieuwere Samsung Galaxy S van mijn vrouw lukt het niet om de telefoons goed te koppelen en te verzenden.
smsjes vanuit de simkaart kopieren is klaarblijkelijk ook geen optie...
Het zijn maar een stuk of 20 smsjes maar ik wil ze toch graag behouden dus heeft iemand een idee hoe dit op te lossen valt? (Buiten de Wave gewoon houden dan.
)
(Ik heb wel wat gevonden m.b.t. MYsql databases maar daar snap ik dus geen hout van.)
Edit: hele domme typo
(Ik ben nooit zo van de dure toestellen en ik wil eerst zien of Iphone mijn ding is)
Nu heb ik op mijn oude toestel (samsung wave) nog smsjes staan.
Het probleem: Hoe krijg ik mijn smsjes van het ene toestel naar het andere?
Google leert mij dat velen met mij dit probleem hebben, een simpele oplossing heb ik helaas nog niet kunnen vinden. Vanuit de Wave kan ik wel smsjes via bleutooth verzenden, maar hij connect dus niet met de Iphone, ook met de nieuwere Samsung Galaxy S van mijn vrouw lukt het niet om de telefoons goed te koppelen en te verzenden.
smsjes vanuit de simkaart kopieren is klaarblijkelijk ook geen optie...
Het zijn maar een stuk of 20 smsjes maar ik wil ze toch graag behouden dus heeft iemand een idee hoe dit op te lossen valt? (Buiten de Wave gewoon houden dan.
(Ik heb wel wat gevonden m.b.t. MYsql databases maar daar snap ik dus geen hout van.)
Edit: hele domme typo
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...