Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke laptop

Pagina: 1
Acties:

• mitch123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:05
ik zou graag een laptop willen hebben voor mijn ict studie.

-vooral zware programma's.
-budget 1000,-
-speel er geen games op
-accu moet redelijk zijn
-full hd is een must!

alvast bedankt voor de hulp!

mvg,
Mitchel

• Marco1994
  • Laatst online: 22:41
Dit is geen "hier is mijn budget en ik kom wel een keer terug als jullie iets hebben gevonden" forum.

Lees eerst dit even door, en dan willen we je met alle plezier helpen

• mitch123
dat is het probleem ik heb echt werkelijk geen idee welk merk goed is en wat bij mij zou passen.
ik heb gehoord dat de asus N series goed zijn of een merk als lenovo en dan de Y serie maar welk van deze twee zijn dan aan te raden. en zijn er ook verschillende modellen. ik heb de pricewatch al gebruikt maar ik zou dan nog niet kunnen opmaken welk apparaat het beste geschikt is.

mvg,
Mitchel

• Marco1994
  • Laatst online: 22:41
Dat is het probleem niet, maar nogmaals dit eens door.

• scrat
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Plaats in ieder geval de laptops die uit de pw komen. Je kan ook nog eens een keer in de media markt kijken en daar dan kijken wat je mooi vind. Dat kan ons in ieder geval op weg helpen.

Nexus 7 FHD | OnePlus One | Asus N56VZ (i7-3630M, GT650M

• mitch123
ik zoek een laptop voor mijn ict studie.
Het budget is €1000,-
Hij moet iedere dag mee naar school kunnen.
Full hd Scherm is een must!
vooral veel programma's tegelijk open hebben.

de asus n56 sprak me wel aan. of de dell inspiron 15se of de lenovo y580

ik heb geen ervaring met een van deze merken welke is het beste?

de asus leek mij de bouwkwaliteit goed beter dan bij de rest die van dell was voor mij de minst mooie maar wel een betere prijs en de lenovo vond ik zelf ook wel mooi. maar hoe ze inhoudelijk zijn qua koeling hij moet niet te warm worden.
een i7 genereerd veel energie en die moet ook weg kunnen. mijn oude laptop een acer uit het jaar nul werd altijd te warm en viel steeds uit. ookal had ik er een coolingpad onder en hij was grondig schoongemaakt van binnen.

• mitch123
ik denk dat ik voor de Asus N56VZ-S4215Hga aangezien ik hem voor €826,- kan halen bij de mediamarkt met de 21% btw actie.

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Als je toch naar de MediaMarkt gaat, kan je de Lenovo ideapad y500 halen voor 800,- met een i7, 1TB en chaching SSD, en een GT650M. Dus ik zou daar ook nog even naar kijken.

• mitch123
daar waren toch problemen mee met de touchpad?

Verwijderd

Er gaan geruchten dat er alleen nog maar synaptics touchpads worden geleverd. Je kan het best navraag doen in het Y500 topic.

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Je kan ook een muis gebruiken, dan merk je er niks van

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
een muis gebruiken is voor sommige geen optie..
hoewel ik mijn touchpad nooit gebruik eigenlijk

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• mitch123
ik gebruikte altijd de touchpad dus een goede touchpad is wel vereist. Wat is dan het verschil tussen een synaptics touchpad en een normale?
ik heb het gegoogled maar ik wordt er niet echt wijzer van. ik las iets over meerdere vinger ondersteuning?
Pagina: 1