Opzoek naar een laptop..geeeeeen idee welke te kiezen!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498167

Topicstarter
Halo ik ben op zoek naar een laptop (prijsklasse tot €800,-max.)
Ik heb nu een oud krakkemikkig computertje maar vind laptops veel fijner om mee te werken.
Ik gebruik ze vooral voor gewoon doelloos internetten (fb,twitter etc.) en voor foto's.
Hij moet dus photoshop kunnen ondersteunen en genoeg ruimte hebben voor heel veel foto's.
Ik had zelf een "leuk" laptopje gezien de : Packard Bell Easynote LV44HR

http://www.neck.nl/produk...url=fh_secondid=156118664

Maarja ik heb gewoon geen verstand van welke merken goed zijn en waar ik precies naar moet kijken.
Hopelijk kan iemand hier mij helpen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05 15:06
Ik heb deze laptop: pricewatch: Compaq Presario CQ57-472SD
top dingentje alleen ik heb de AMD variant inplaats van Intel.
Kijk bij Asus zit je altijd wel goed.
Hp en Samgsum zijn ook wel betrouwbaar.
alleen ik dan Toshiba heb ik veel nare ervaringen mee gehad.
(BSOD en andere kwalen)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zou jou persoonlijk Deze aanraden: pricewatch: Asus R500 Series R500VD-SX093V

kwa Videokaart en proccesor zit je goed.
en meer dan genoeg Ram

€ Subtotaal= 619,-

graag gedaan :)

Who`s afraid of a little thunder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-07 21:19
Laten we de packerd bell eens doornemen. Ik moet je wel zeggen, dat packerd bell een slechte reputatie heeft.

- Slecht scherm, matige cpu, slechte bouwkwaliteit (waarschijnlijk). Voor 800 euro kan je echt een veeeeeel betere laptop kopen.

Je doet dus alleen maar aan internetten/office begrijp ik en photoshop? Koop dan de Dell 15R SE voor (met kortingsbonnen) 623 euro. Koop je voor de rest van het geld een SSD en je hebt een zeer snel een capabel systeem.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498167

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! En een hp pavilion g7
-2274sd is dat een goede laptop ? weten jullie dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

De HP G6 en g7 serie is zo ongeveer de ergste lijn die je kan kopen.

In dit segment moet je echt de grootste moeite doen om de keuze voor iets anders dan de inspiron 15R te verantwoorden. Hij bied veel betere grafische prestaties dan het meeste in het segment, en komt met iets wat verplicht zou moeten zijn in dit prijssegment: een 1080p scherm. Met wat kortingsacties kom je rond de €640 uit met een i5. Als je meer geld wilt uitgeven is het slim om daar een SSD bij aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Je kan wel om de 15R SE heen, de Lenovo ideapad Y500 is 799,- houdt de TS nog 1,- over!!!! Zit een betere gpu in dan de 15R SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Dat is ook een goede, ja.
Pagina: 1