Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, fotobewerking, films/series kijken, tekstverwerken, simpele videobewerking, tekenen/grafisch gedoe icm tekentablet, games zoals Sims 3, nieuwe SimCity, mogelijk Battlefield 3 en Skyrim.
Overclocken ben ik er wel mee van plan, maar meer iets voor in de toekomst
-Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1.000,- euro incl scherm en toetsenbord/muis.
Een aantal maanden terug was het plan er al om een PC te gaan bouwen en vroeg ik ook om advies, maar toen ging ik verhuizen en is het op de lange baan geschoven. Nu ben ik zo goed als klaar daarmee en kan ik me weer hier op richten, de lijst van toen is dan ook alweer anders.
Het zal waarschijnlijk niet allemaal in één keer gekocht gaan worden maar dat lijkt me geen probleem? Misschien nog tips wat het beste als eerste gekocht kan worden?
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB de rest is niet meer de moeite waard denk ik
-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bijna alles nog dus. Ik ga er waarschijnlijk Windows 7 op doen, maar ik ga eerst nog kijken of er daarvoor via mijn universiteit niet iets te regelen valt.
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk geen voorkeuren, dit is ook mijn eerste keer dat ik dit ga doen.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een redelijk stil en energiezuinig systeem. Alles komt midden in mijn woongedeelte te staan, dus beetje esthetisch verantwoord is wel een pré. Vandaar ook al mijn keuze voor het toetsenbord en de kast.
Het toetsenbordsetje vind ik er vooral leuk uitzien, voor het echte gamen gebruik ik mijn PS3 en als ik af en toe op mijn PC de genoemde games ga spelen is dit voor mij vast prima, ben gewend het nu met een touchpad te doen dusja.
Internetten, fotobewerking, films/series kijken, tekstverwerken, simpele videobewerking, tekenen/grafisch gedoe icm tekentablet, games zoals Sims 3, nieuwe SimCity, mogelijk Battlefield 3 en Skyrim.
Overclocken ben ik er wel mee van plan, maar meer iets voor in de toekomst
-Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1.000,- euro incl scherm en toetsenbord/muis.
Een aantal maanden terug was het plan er al om een PC te gaan bouwen en vroeg ik ook om advies, maar toen ging ik verhuizen en is het op de lange baan geschoven. Nu ben ik zo goed als klaar daarmee en kan ik me weer hier op richten, de lijst van toen is dan ook alweer anders.
Het zal waarschijnlijk niet allemaal in één keer gekocht gaan worden maar dat lijkt me geen probleem? Misschien nog tips wat het beste als eerste gekocht kan worden?
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB de rest is niet meer de moeite waard denk ik
-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bijna alles nog dus. Ik ga er waarschijnlijk Windows 7 op doen, maar ik ga eerst nog kijken of er daarvoor via mijn universiteit niet iets te regelen valt.
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk geen voorkeuren, dit is ook mijn eerste keer dat ik dit ga doen.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een redelijk stil en energiezuinig systeem. Alles komt midden in mijn woongedeelte te staan, dus beetje esthetisch verantwoord is wel een pré. Vandaar ook al mijn keuze voor het toetsenbord en de kast.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 201,50 | € 201,50 |
| 1 | ASRock Z75 Pro3 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Sapphire HD 7770 GHz Edition OC 1GB GDDR5 | € 114,60 | € 114,60 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Arctic White | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Scythe Katana 4 | € 22,20 | € 22,20 |
| 1 | Rapoo Rapoo 9060 Blade II - Toetsenbord + Muis | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 42,86 | € 42,86 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 94,- | € 94,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 928,01 | |
Het toetsenbordsetje vind ik er vooral leuk uitzien, voor het echte gamen gebruik ik mijn PS3 en als ik af en toe op mijn PC de genoemde games ga spelen is dit voor mij vast prima, ben gewend het nu met een touchpad te doen dusja.