Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EunByuL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-05 22:53
Ik heb twee weken geleden 250 euro overgemaakt naar mvdam (Martin Van Dam) voor de aankoop van een Samsung Galaxy Note. Nadat hij het geld had aangekregen mailde hij mij terug dat hij het pakketje maandag ging opsturen en daarna een tracking-code ging doormailen. Deze mail heb ik niet aangekregen.

De dag nadien, dinsdag, heb ik een mailtje terug gestuurd met de vraag of hij toch nog de tracking code of een ander bewijs van verzending kan doorsturen. Hierop mailde hij terug dat hij een foto ging nemen van het verzendbewijs.

Hierna heb ik geen enkele mail meer terug gehad. Op donderdag, vrijdag en zaterdag heb ik mails terug gestuurd. Hopend op een antwoord van hem, maar dit is nooit gekomen.

Nu, een week later heb ik nog altijd niets gezien van het pakketje dat ik heb gekocht en is er nog steeds geen reactie gekomen van mvdam.

Ik heb eens door de reacties op mvdam zijn profiel gekeken en daaruit blijkt dat hij voor aankopen heel goede ratings en reacties krijgt, maar voor verkopen slechte reacties. Vooral op het communicatie aspect krijgt hij een slechte rating.

Ik hoop dat mvdam geen oplichter is, maar toch kan hij behoorlijk liegen. Als het pakketje op maandag is verstuurd zou het normaal al lang moeten hebben. Daarbij komt ook nog dat hij gewoon niet reageert op mij mailtjes. Ik had gehoopt dat misschien tweakers moderators hem een berichtje kunnen sturen, misschien dat hij dan wel wakker wordt en in actie schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Waarom kijk je pas achteraf naar beoordelingen en niet voordat je iets koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Trek zijn rekening nummer anders door de diverse website / google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Het lijkt niet de typische oplichter aan zijn gegevens te zien (53 ratings op V&A) maar uit die ratings blijkt wel dat hij soms een beetje laks/lui is dus misschien is dat het? Nog steeds klote natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EunByuL
Anoniem: 93986 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:45:
Waarom kijk je pas achteraf naar beoordelingen en niet voordat je iets koopt?
Ik had vooraf wel gezien naar de ratings die hij kreeg, maar niet individueel de reacties bekeken. Door de ratings die hij kreeg van de aankopen was ik dus misleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EunByuL
Pinky-H9 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:58:
Trek zijn rekening nummer anders door de diverse website / google
Ik heb betaald via paypal, dus ik heb enkel zijn e-mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 23:32

Elflord.

Jong geleerd, snel vergeten

Bij Paypal heb je kopersbescherming. Wanneer de verkoper in gebreken blijft kan je een geschil aanmaken bij Paypal om zo je geld terug te krijgen

[ Voor 36% gewijzigd door Elflord. op 21-01-2013 16:32 ]

I see A tunnel at the end of the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EunByuL
Elflord. schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:29:
Bij Paypal heb je kopersbescherming. Wanneer de verkoper in gebreken blijft kan je een geschil aanmaken bij Paypal om zo je geld terug te krijgen
Bedankt voor de link.

Liefst van al zou ik toch nog die Samsung Galaxy Note krijgen natuurlijk. Ik snap niet dat het zo moeilijk moet verlopen. Martin Van Dam zei dat hij het vorige week maandag ging verzenden en sinds dien laat hij niets meer weten. Ik weet dus ook niet of het probleem bij hem ligt of misschien bij de postdienst. Het minst van al kan hij toch gewoon antwoorden op mijn mailtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik ben hem ook al wel eens tegen gekomen op V&A en heb hem ook een negatief gegeven op zijn account.
Behoorlijk onbetrouwbaar en levert/mailt alleen als het hem uitkomt imo.

Succes igg, ik heb nooit meer wat gehoord van hem.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EunByuL
Humma Kavula schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:24:
Ik ben hem ook al wel eens tegen gekomen op V&A en heb hem ook een negatief gegeven op zijn account.
Behoorlijk onbetrouwbaar en levert/mailt alleen als het hem uitkomt imo.

Succes igg, ik heb nooit meer wat gehoord van hem.
Toevallig had ik net jou reactie nog eens gelezen en heb ook gezien dat hij je gewoon 1 sterretje rating heeft gegeven voor alles zonder enige uitleg. Dit terwijl je van elk ander persoon een zeer goede rating krijgt.

Spijtig. Heel spijtig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Daf*ck 8)7 , jij had het net over die beoordeling.. plop weg? Hij leest mee :+

Al wat gehoord ondertussen?

edit: Ah zo, bedankt flipfluitketel.

[ Voor 37% gewijzigd door Humma Kavula op 23-01-2013 09:10 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:54

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Humma Kavula schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:29:
Daf*ck 8)7 , jij had het net over die beoordeling.. plop weg? Hij leest mee :+

Al wat gehoord ondertussen?
offtopic:
Geen idee of hij mee leest maar hij kan in ieder geval geen beoordelingen verwijderen, ik wel ;) (en aangezien er alleen een . in stond is het een nutteloze beoordeling dus weg er mee).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Heb ook slechte ervaringen met hem. onbetrouwbaar. Ik had gewoon hem blijven e-mailen en dms. Had hem een tijd limiet gegeven en anders politie of kwam ik het zelf ophalen. Daarna gelijk reactie.
Pagina: 1