Hallo luitjes,
Na wat twijfelen heb ik besloten om mijn PS3 aan de wilgen te hangen en zelf een game-pc te gaan bouwen.
Ik heb wel wat ervaring met het samenstellen en bouwen van een pc. Maar, deze 'ervaring' stamt nog uit de Pentium 4 tijdperk
Maar goed, ik zal beginnen met het beantwoorden van de vragen die worden genoemd bij DAA.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Men moet dan denken aan spellen als: Battlefield 3, Splinter Cell, Assassin's Creed 3 en toekomstige spellen zoals: watchdogs e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben reeds in het bezig van een 24" full HD monitor, toetsenborde en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? H
Ik heb een lijst samengesteld van de onderdelen die ik nu voor ogen heb. Enige aanvulling en/of advies van jullie zijde is natuurlijk welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren, als het maar goed en betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)[/b]
Geen voorkeuren, als het maar goed en betrouwbaar is
Mijn lijst:
Ik heb deze lijst samengesteld aan de hand van de BBG van November 2012.
Aangezien ik geen bakken met geld kan spenderen aan de ultieme game systeem, is het voor mij wel van belang dat de pc upgradable is. In de loop van de tijd zou ik dan de mogelijkheid willen hebben om bijvoorbeeld de cpu en/of de videokaart te upgraden. Ik hoop dat ik genoeg informatie voor jullie hier heb neergezet.
Alvast bedankt voor de tips & trics!
Na wat twijfelen heb ik besloten om mijn PS3 aan de wilgen te hangen en zelf een game-pc te gaan bouwen.
Ik heb wel wat ervaring met het samenstellen en bouwen van een pc. Maar, deze 'ervaring' stamt nog uit de Pentium 4 tijdperk
Maar goed, ik zal beginnen met het beantwoorden van de vragen die worden genoemd bij DAA.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Men moet dan denken aan spellen als: Battlefield 3, Splinter Cell, Assassin's Creed 3 en toekomstige spellen zoals: watchdogs e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben reeds in het bezig van een 24" full HD monitor, toetsenborde en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? H
Ik heb een lijst samengesteld van de onderdelen die ik nu voor ogen heb. Enige aanvulling en/of advies van jullie zijde is natuurlijk welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren, als het maar goed en betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)[/b]
Geen voorkeuren, als het maar goed en betrouwbaar is
Mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 | € 67,80 | € 67,80 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7850 royalQueen | € 155,50 | € 155,50 |
| 1 | Corsair Carbide 200R | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 35,85 | € 35,85 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Samsung 840 series SSD 120GB | € 85,- | € 85,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 532,96 | |
Ik heb deze lijst samengesteld aan de hand van de BBG van November 2012.
Aangezien ik geen bakken met geld kan spenderen aan de ultieme game systeem, is het voor mij wel van belang dat de pc upgradable is. In de loop van de tijd zou ik dan de mogelijkheid willen hebben om bijvoorbeeld de cpu en/of de videokaart te upgraden. Ik hoop dat ik genoeg informatie voor jullie hier heb neergezet.
Alvast bedankt voor de tips & trics!