Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Een vriend van mij heeft een beetje moeilijk probleem. Wegens omstandigheden werkt hij met twee telefoons. Omdat het altijd zo'n gerommel was met nummers overzetten is er besloten naar smartphones te gaan zodat de nummers syncen. Momenteel bezit hij dus een HTC Desire en een HTC One X.

Het punt is dus dat dit allemaal goed gaat, behalve bij het ontvangen van contacten via sms of whatsapp. De telefoon geeft de optie niet het nummer op te slaan op de telefoon/sim/google, maar slaat hem gewoon op op de telefoon. Omdat de persoon is kwestie vreselijk a-technisch is, hebben ze het handmatig verplaatsen liever niet. En er worden dus heel vaak nummers over de sms/whatsapp verstuurd.

Ik kan de sync functie niet instellen om ook telefoon-geheugen contacten te syncen.

Omdat die jongen zo a-technisch is draait hij alles verder stock. Ik heb wel veel lopen zoeken in de normale instellingen en de contacten/telefoon instellingen, maar daar staat niet iets bij dat:
- dan wel de contacten op laat slaan op google;
- dan wel de telefoon-contacten ook synct.

Helaas ook geen apps over kunnen vinden, en google geeft geen nuttige resultaten, behalve mensen die gewoon niet snappen dat je contacten kan opslaan op sim, telefoon of google. Ik heb nog gezocht naar apps, maar die zijn er ook niet .Ik kan mij echter haast niet voorstellen dat andere mensen dit probleem niet hebben gehad.

Iemand nog een ideetje of een zoekrichting voor mij? Zelfs op xda kon ik er niets over vinden.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.