Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

ik heb een vraag over de Samsung S II , ik heb het toestel nu 2 maanden.

Ik heb ingesteld dat hij na 1 minuut geen activiteit het beeldscherm op zwart doet.

Nu gebeurd het vrij regelmatig dat als ik het toestel dan weer wil gaan gebruiken, en op de knop rechtsboven klik er helemaal niets meer gebeurd, op welke knop ik ook druk.

de enigste mogelijkheid is dan nog om alle 3 knoppen tegelijk in te drukken en het toestel opnieuw op te starten.

Bij Samsung NL sturen ze me naar de winkel die ook Samsung help punt is , en die hebben al 2x de software opnieuw geinstalleerd, en weten het ook niet, ze willen het ding nu naar Samsung sturen.

Iemand nog tips?

alvast bedankt,,
André

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als na 2x een factory reset (ik neem aan dat dit gebeurd is) je het toestel nog niet aan kunt krijgen, dan lijkt me er iets serieus mis te zijn. Opsturen voor garantie lijkt me dan ook logisch.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie!

bij de het samsung repair point hebben ze de accu vervangen voor een nieuwe, probleem heeft zich nog niet weer voor gedaan,.

schijnt iets met een te lage accu spanning te maken te hebben?

we wachten af.

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Klink als een SoD. Een Sod (=Sleep of Death) is een door Samsung onderkend probleem en is waarschijnlijk het resultaat van een te lage cpu speed bij deep sleep. Ikzelf had dit probleem ook (min 1x per dag) en heb succesvol een custom kernel geflashed (DorimanX v7.43).

Bron: XDA

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC