Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvout
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 15:06
Goedendag,

Ik maak gebruik van een hosted exchange service, waarbij mijn agenda en mail op de server staan. Dit werkt echter prima op mijn desktop en iPad. Alleen bij Android ondervind ik nu enkele problemen. Ik maak gebruik van 3 agenda`s:
  • Afspraken
  • Planning
  • Werkplanning
Het zijn dus 3 verschillende agenda`s, op mijn iPad werkt dit prima, ik kan per afspraak bepalen voor welke agenda dit geldt. Alleen bij mijn Android zie ik maar een Agenda (En die heet Agenda), ik heb al bij de instellingen gekeken, maar ik kan niets vinden, kan iemand mij a.u.b. voorruit helpen. Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Hoe heb je dan eea ingesteld.
ik kan met verschillende diensten gewoon connectie maken. En geef dan aan wat ik wil syncen (contacten, mail en/of agenda(s)).
En als ik een nieuw item aanmaak pakt hij mijn default agenda. Maar als ik daar op klik krijg ik gewoon al mijn agendas en hun bijbehorende kleuren te zien.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvout
Bij mij gaat het enkel om een dienst (exchange) die uit 3 agenda`s bestaat. Ik kan wel verschillende agenda`s selecteren maar die zijn van bijv. mijn hotmail en een van mijn samsung account. Maar ik wil van een account 3 verschillende agenda`s.

Afbeeldingslocatie: http://www.afbeeldingupload.nl/uploads/2phone.png

Afbeeldingslocatie: http://www.afbeeldingupload.nl/uploads/1outlook.png

[ Voor 23% gewijzigd door Spelvout op 21-01-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvout
Zoals je ziet zijn er 3 agenda`s, maar bij mijn telefoon wordt er slechts 1 weergeven (laatste optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

zijn dit "exchange agenda's" dus met account. Of zijn dit persoonlijke losse agenda's.

En wat gebeurt er als je bij agenda's in de settings een nieuw account toevoegd en daar weer je exchange gevens invult. Krijg je dan een optie om een andere agenda te kiezen.

Heb zelf nog niet met een dergelijke setup gewerkt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvout
De agenda`s zijn aangemaakt in een exchange omgeving. Je oplossing werkt helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Dan zou voor die agendas exchange active sync geenabled moeten worden.

Pagina: 1