• Jayjoseph
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-08 09:32
Op moment heb ik een alles in 1 pakket bij kpn en wil ik overstappen naar upc. Nu heb ik van kpn een draadloze verbingsset en vroeg ik mij af of ik dit kan gebruiken i.c.m. een upc abonnement? Of moet ik, wil ik mijn mediabox draadloos gebruiken, een nieuwe/andere set kopen?
Ik heb geen intresse in een CI+ module.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-12 19:45

DarkSide

theres no place like ::1

Je krijgt bij UPC toch ook wel een Wifi modem?
kan me niet voorstellen dat je tegenwoordig een modem krijgt die geen wifi ondersteund.
Dus gewoon verbinden met de UPC AP en klaar is Jayjoseph

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Je krijgt alle apparatuur die je nodig hebt in bruikleen, en betaald daar een bedrag borg voor. Op de site van UPC staat dat toch duidelijk vermeldt?

• Jayjoseph
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-08 09:32
Sorry, ik heb het over de tv box van upc. Het liefst heb ik geen kabels lopen van de modem naar de mediabox.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-12 19:45

DarkSide

theres no place like ::1

http://vragen.upc.nl/app/...-op-bestaand-thuisnetwerk

als je horizon hebt. Anders kan je nog even contact opnemen met UPC.
Of zelf even zoeken naar het type decoder die je krijgt en of die draadloos is aan te sturen.
Eventueel zelf rechtstreeks op een AP aansluiten de WDS ondersteunt (als die van UPC dat ook doet)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:05
DarkSide schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:24:
http://vragen.upc.nl/app/...-op-bestaand-thuisnetwerk

als je horizon hebt. Anders kan je nog even contact opnemen met UPC.
Of zelf even zoeken naar het type decoder die je krijgt en of die draadloos is aan te sturen.
Eventueel zelf rechtstreeks op een AP aansluiten de WDS ondersteunt (als die van UPC dat ook doet)
Deze link beschrijft alleen het draadloos aansluiten van het internet deel van de horizon box.. ik heb er zelf geen, maar volgens mij moet je voor normale tv zenders de horizon ook op je coax kabel aansluiten. Of hier bruikbare draadloze alternatieven voor zijn betwijfel ik..

De KPN set heeft waarschijnlijk IP tv, met een LAN verbinding voor tv tussen modem en decoder. Dit kan wellicht makkelijker draadloos dan een coax signaal..

Strava

Pagina: 1