[BUG?] Tweakers.mobi toont sinds nieuwe site niet alle items

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 12:51
De Tweakers.mobi site serveert sinds de nieuwe site live is gegaan niet alle items, dit lijkt te komen door andere caterogisatie van bepaalde nieuwsitems (.plan op FP), maar ook sommige reviews verschijnen in zijn totaliteit niet.

Ik heb hier nog geen eerdere melding over gevonden, wat me enigszins verbaasd, of misschien ben ik de enige die nog de .mobi site gebruikt (vooral op vakantie). Of misschien is het wel bewust.

Afijn, ik wilde er even melding van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 13:27
Hi, kun je mij een voorbeeld geven? Voor zover ik kan zien staan op .mobi alle laatste nieuwsberichten en reviews. De .Plan mist inderdaad, simpelweg omdat de .plan niet een nieuwsbericht of reviewartikel is. En correct me if I'm wrong, maar ik kan mij niet herinneren dat ik vroeger wel eens een .plan heb gezien op .mobi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasL
Ik lijk bij de reviews bijvoorbeeld de Best Buy artikelen te missen (voorbeeld). Ik had het een poosje ook met een echte review, ik zal even kijken of ik die nog kan vinden.*

Over de .plan, dit snap ik - het komt voor mij alleen inconsistent over - ik zag bijvoorbeeld vanochtend het artikel over de nieuwe database server op de PC, en dacht ik lees het zo in de bus wel, maar kon het niet zien. Ik snap dat de aanpak van de FP anders is dan voorheen, maar misschien is de echte vraag dus wel waarom dit artikel als .plan geschreven is - en niet FP worthy (op de .mobi). Ik ben niet bekend met .plan's dus dit kan aan mij liggen :)

/Edit:
*De .mobi site toont alleen de laatste 10, dus ik kan het nu niet vinden. Ik zal het in de gaten houden.

[ Voor 7% gewijzigd door MatthiasL op 21-01-2013 14:18 . Reden: Aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasL
De Gathering of Tweakers verschijnt bijvoorbeeld ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

crisp

Devver

Pixelated

MatthiasL schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:02:
De Gathering of Tweakers verschijnt bijvoorbeeld ook niet.
Da's ook geen nieuwsartikel maar een videoartikel :P

Intentionally left blank