Passwords syncen tussen OSX, Windows & iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een goede passwordmanager. Nu zijn er heel wat van dit soort apps waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. ;) Zelf heb ik een Macbook, Mac mini en een iPhone, daarnaast maak ik gebruik van Windows op mijn werk. Graag zou ik een tool willen die tussen al deze platforms mijn passwords synct. (Hoeft niet via iCloud, mag ook dropbox o.d.)

De vereisten:
  • Cross-platform (OSX, iOS, Windows)
  • Firefox & Chrome support, maar ook FTP clients, etc. Automatisch invullen is helemaal top.
  • Opensource of gratis. Of een testversie. (Hou niet van geld uitgeven om erachter te komen dat het net niet werkt)
Welke password managers blijven er dan nog over, en welke vinden jullie fijn? :) Neem bijvoorbeeld LastPass (wat op een of andere manier niet betrouwbaar overkomt door de schreeuwende site), wie maakt hier gebruik van? Of 1Password?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
1Password :)
Synced prima tussen iOS, Mac en Windows, daarnaast prima addons voor diverse browsers.

Nadelen:
- Prijzig
- De GUI van iOS, Mac en Windows zien er nogal verschillend uit, het werkt prima maar er zijn wat grafische verschillen.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kun je er ook bijvoorbeeld Cyberduck en FlashFXP mee laten autoinvullen? Eigenlijk zoals je de Keychain op Mac OSX hebt, maar dan gesynct over al je devices.

Helemaal top zou ook bijvoorbeeld wifi-netwerken/wachtwoorden etc zijn.

edit:
Ik zie dat 1Password dat kan inderdaad, toch maar eens overwegen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door FiXeR.nl op 21-01-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 13:18
1Password werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nog een +1 voor 1Password :)
Ik gebruik het al 5 jaar op de Mac sinds de allereerste MacHeist-bundel. Daarnaast op Windows, iOS en Windows Phone en ik synchroniseer alles via Dropbox (ook het enige waarvoor ik Dropbox nog gebruik). Ik zou niet meer zonder kunnen. Moet wel zeggen dat ik nooit iets anders heb gebruikt, maar daar kan ik ook geen reden voor bedenken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

1Password ook even bekeken, stevige prijs wel. Vooral jammer dat er geen bundel is waarbij je ineens de OSX, Win en iOS versie kan kopen.
Nu zou ik voor OSX + Win + iOS 115 EUR kwijt zijn

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 21:31
https://lastpass.com/ is ook redelijk populair op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Keepass is gratis en open-source. Browser plug-ins aanwezig voor Chrome en Firefox, vast ook voor de rest. Gebruik het nu een half jaartje naar alle tevredenheid :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
Ik heb zelf een hele tijd Keepass gebruikt, maar ik vond hem minder werken op een van mijn platforms (ik geloof mac). Heb uiteindelijk 1password aangeschaft, werkt prima op al mijn OS'en (iOS/OSX/Win/Android), alleen je merkt wel duidelijk dat hij vooral mac oriented is. En hij is idd prijzig.

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 21:19
1Password is op dit moment in de aanbieding in de App Store.
Pagina: 1