Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen voor zover de eisen betreft. Daarnaast wat photoshop, standaard mail/office spul, enkele statistiek programma's. Qua games gaat het om bv WoW, GW2, SW:TOR, D3, Civ5 en in de toekomst vooral MMO's en wellicht RTS's. Gezien het budget verwacht ik ook maximale settings en nog wat toekomstbestendigheid.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000€, maar mag ook wel oplopen naar 1200 of zo als dit echte meerwaarde brengt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur koop ik meestal los tussen grote uitgaven in, zo valt het niet zo op dat ik teveel geld uitgeef
Heb nog wel een 1TB schijf liggen voor opslag van media ed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het is wel een plus als ik alles voor een goede prijs bij dezelfde winkel kan halen, vooral als die winkel ook assemblage aanbiedt. Tsja, gemak dient de mens he.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou graag een kleinere kast hebben, maar dit heeft niet zo'n prioriteit.
Stiller is natuurlijk altijd mooi meegenomen, maar is er echt een groot voordeel van een aparte processorkoeler? Aangenomen dat ik niet ga overklokken.
Via de guide hier op het forum kwam ik zo ongeveer op het volgende:
Vooral gamen voor zover de eisen betreft. Daarnaast wat photoshop, standaard mail/office spul, enkele statistiek programma's. Qua games gaat het om bv WoW, GW2, SW:TOR, D3, Civ5 en in de toekomst vooral MMO's en wellicht RTS's. Gezien het budget verwacht ik ook maximale settings en nog wat toekomstbestendigheid.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000€, maar mag ook wel oplopen naar 1200 of zo als dit echte meerwaarde brengt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur koop ik meestal los tussen grote uitgaven in, zo valt het niet zo op dat ik teveel geld uitgeef
Heb nog wel een 1TB schijf liggen voor opslag van media ed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het is wel een plus als ik alles voor een goede prijs bij dezelfde winkel kan halen, vooral als die winkel ook assemblage aanbiedt. Tsja, gemak dient de mens he.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou graag een kleinere kast hebben, maar dit heeft niet zo'n prioriteit.
Stiller is natuurlijk altijd mooi meegenomen, maar is er echt een groot voordeel van een aparte processorkoeler? Aangenomen dat ik niet ga overklokken.
Via de guide hier op het forum kwam ik zo ongeveer op het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3470 Boxed | € 168,20 | € 168,20 |
| 1 | Gigabyte GA-H77-DS3H | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R797OC-3GD | € 353,01 | € 353,01 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 57,30 | € 57,30 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C9 | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 13,35 | € 13,35 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 172,- | € 172,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 972,61 | |