Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies gevraagd laptop 13" ('ultrabook'?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,
Ik ben me aan het verdiepen in de mogelijkheden voor een laptop voor mijn vrouw.

We hebben al een desktop en een macbook pro 13". Eigenlijk zwerft die laatste vaak een beetje door de kamer en gebruiken we hem bijna als Ipad. De komende tijd zal ik veel van huis zijn en neem dan de macbook mee om echt te gebruiken als laptop. We zijn nu dus in dubio of we een Ipad kopen of een laptop. Ipad kan eigenlijk net te weinig: zoals even een documentje aanpassen of opnieuw typen. Bv een tabel invoegen gaat ook erg lastig. Laptop heeft eigenlijk dus lichte voorkeur, maar we (ze) stellen redelijk veel eisen.

Opgesomd:
1. 13" monitor
2. Uiterlijk van ultrabook/macbook
3. Lange batterij duur
4. Stabiel
5. Degelijke bouw (het moet geen 'krakding' zijn)
6. prijsbracket: 300-650 (ongeveer)
7. Niet traag, maar hoeft ook niet supersnel te zijn

Ik heb eigenlijk vrij weinig verstand van wat de verschillen en voor/nadelen tussen de diverse componenten zijn zoals processors en SSD's etc. Daarom hier de vraag tot wat hulp.

Mijn vrouw vond de Samsung Series 5 NP535U3C-A02NL wel mooi, maar die had hier niet echt hele positieve recensies.

Ook de Lenovo IdeaPad U310-MAG67MH heeft de aandacht, maar daar kan ik eigenlijk niet echt veel over vinden...

Graag lees ik jullie reacties, misschien wel met een andere suggestie?

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Je kan een wireless keyboard bij de iPad kopen, en Pages downloaden in de AppStore en dan kan je gewoon een documentje typen, en heel makkelijk een e-mailtje schrijven, het is waarschijnlijk goedkoper dan een nieuwe laptop aanschaffen en ook nog makkelijker mee te nemen!