mac mini powerpc g4 en apple tv v2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37
ik heb een mooie opstelling.
een mac mini powerpc met daaraan 3TB en iTunes 10.
een apple tv die daaraan gekoppeld is.

nu is er laatst een update geweest van de apple tv software en lijkt wel of hij geen itunes 10 bibliotheken meer ondersteund.

iemand daar ervaring mee, zit al te zoeken of ik itunes 11 op mijn powerpc kan krijgen, en wat de system requirements van itunes 11 zijn.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:55
OS X 10.6.8 volgens de apple website.
Verder: Volgens mij moet is alle software van apple zo gebouwd dat alleen nieuwste update het met nieuwste software doet, maar er zijn vast voldoende mensen die dit probleem ook hebben (gehad).

Ik zou proberen je Apple TV terug te flashen naar een vorige versie of anders een ander apparaat eraan te hangen, een Mac Mini G4 is nou niet het meest courant meer.

Volgens de specs op de Apple site is het trouwens zo dat de nieuwste versie van de Apple TV samenwerkt met iTunes 10.6 of hoger. Dus op zich moet het kunnen.

Voor iTunes 10.6.3 moet je OS X 10.5.8 of hoger hebben, dus check even of je die ook echt hebt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Merethil op 20-01-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
Merethil schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:10:
OS X 10.6.8 volgens de apple website.
Verder: Volgens mij moet is alle software van apple zo gebouwd dat alleen nieuwste update het met nieuwste software doet, maar er zijn vast voldoende mensen die dit probleem ook hebben (gehad).

Ik zou proberen je Apple TV terug te flashen naar een vorige versie of anders een ander apparaat eraan te hangen, een Mac Mini G4 is nou niet het meest courant meer.

Volgens de specs op de Apple site is het trouwens zo dat de nieuwste versie van de Apple TV samenwerkt met iTunes 10.6 of hoger. Dus op zich moet het kunnen.

Voor iTunes 10.6.3 moet je OS X 10.5.8 of hoger hebben, dus check even of je die ook echt hebt ;)
dat laatste, ik heb dus 10.5.8 en kwam nog na enig google actie iTunes 10.6.3 tegen, die er op gezet.

het rare is, hij ziet nu wel de gesharede bibliotheek, wil er ook verbinding mee maken maar krijg een time out te zien.

zit ook te denken om mijn apple tv terug te flashen.

( ook met mijn iPad 2 en iPhone4s zie ik de bibliotheek van de mac mini en na verbinding maken krijg ik een time out, laad bolletje laad half en dan hangt ie, de apple tv geeft dan de melding dat hij geen connectie kan maken met de bibliotheek en vraagt of ik de laatste versie van iTunes heb )

de gesharede bibliotheek van mijn macbook pro 2012 ziet ie en laad ie zonder problemen.

[ Voor 15% gewijzigd door talin op 21-01-2013 08:28 ]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
ik heb een oplossing waarvan ik niet weet hoe ik er aan kom.

ik had nog een hp desktopje staan, daar stond iTunes al op.
ik dacht die sluit ik ff aan en ga daar eerst wel mee verder, deze moest ik na aanzetten mijn home sharing aanzetten maar eenmaal aangezet moest deze geautoriseerd worden.
aangezien ik al 5 pc's had geautoriseerd eerst alle ge-de-autoriseerd, en toen ik op de apple tv keek zag ik 2 bibliotheken, drukte ik per ongeluk op de verkeerde ( de eerste waar dit topic ook over ging ) en hij deed het!