Alle distro's gebruiken *mits ongewijzigt* dezelfde kernel, namelijk dat ding wat nog altijd onder beheer van Linus Torvalds staat.Op zaterdag 02 juni 2001 14:09 schreef M_KOS het volgende:
welke dis. crasht het snelst
Software crashed, maar het OS crashed bijna nooit: in mijn 4 5 jaar van Linux gebruik heb ik 3 keer het OS gecrashed.
Veroorzakers: Netscape, Novel Wordperfect 6 en de laatse was een problematisch mac-arp pakettje
Distro's gebruiken ook allemaal dezelfde software (Gnome is Gnome, KDE is KDE etc) maar verschillen van versienummer. Op jouw vraag is dus eigenlijk geen antwoord te geven.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Bij mij crasht mandrake echt het snelstOp zaterdag 02 juni 2001 14:20 schreef nitenite het volgende:
[..]
Alle distro's gebruiken *mits ongewijzigt* dezelfde kernel, namelijk dat ding wat nog altijd onder beheer van Linus Torvalds staat.
Software crashed, maar het OS crashed bijna nooit: in mijn 4 5 jaar van Linux gebruik heb ik 3 keer het OS gecrashed.
Veroorzakers: Netscape, Novel Wordperfect 6 en de laatse was een problematisch mac-arp pakettje
Distro's gebruiken ook allemaal dezelfde software (Gnome is Gnome, KDE is KDE etc) maar verschillen van versienummer. Op jouw vraag is dus eigenlijk geen antwoord te geven.
Wat crashed er dan
?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
De windowmanager dus. niets anders, Welke draai je
?
dat noem ik ook crashenOp zaterdag 02 juni 2001 14:31 schreef fkooman het volgende:
lekker belachelijk topic. pas maar op, straks crasht je IE nog
Al crasht de gui van win 98.
crash heel windows
weet trouwens iemand hoe je linux het snelst kan laten craheen
Verwijderd
Probeer dit maar eens:
int main (void) {
int i=1;
while (i==1) {
fork();};
}
compilen en runnen maar.
int main (void) {
int i=1;
while (i==1) {
fork();};
}
compilen en runnen maar.
wat betekend dan de commando forkOp zaterdag 02 juni 2001 15:00 schreef Hannus het volgende:
Probeer dit maar eens:
int main (void) {
int i=1;
while (i==1) {
fork();};
}
compilen en runnen maar.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()