Hallo Tweakers,
Ik heb een oude pc kunnen krijgen waarvan de agp videokaart (Radeon 9800 XT 256 Mb) kapot is. Nu zou een nieuwe pc leuker zijn, maar je moet roeien met de riemen die je hebt
. Ik heb zelf al wat gezocht op internet, maar ik vind het moeilijk om het bos te zien, door de hoeveelheid bomen (videokaarten).
Mijn oldtimer systeem:
MS-6758
Macron MPT-460p voeding
intel pentium 4 (3.0 GHz) 512/800
4x MDT DDR 512 Mb
Ik zou hier graag een agp videokaart in willen die HD films aan en lichtere spelletjes zoals dota 2. Zelf heb ik naar de nvidia 7800 gs en de ATI HD4670 gekeken. Maar weet niet of deze kunnen qua voeding. Zijn er nog ander GPU's?
Nu wil graag het volgende weten.
Wat is de beste agp kaart voor mij systeem?
Hoeveel zou deze ongeveer moet kosten (dit zodat ik niet gruwelijk wordt afgezet)
En weten jullie misschien een adresje waar ik deze kaart zou kunnen krijgen?
Waar moet ik verder opletten bij deze oudere kaarten.
Alvast super bedankt !
Ik heb een oude pc kunnen krijgen waarvan de agp videokaart (Radeon 9800 XT 256 Mb) kapot is. Nu zou een nieuwe pc leuker zijn, maar je moet roeien met de riemen die je hebt
Mijn oldtimer systeem:
MS-6758
Macron MPT-460p voeding
intel pentium 4 (3.0 GHz) 512/800
4x MDT DDR 512 Mb
Ik zou hier graag een agp videokaart in willen die HD films aan en lichtere spelletjes zoals dota 2. Zelf heb ik naar de nvidia 7800 gs en de ATI HD4670 gekeken. Maar weet niet of deze kunnen qua voeding. Zijn er nog ander GPU's?
Nu wil graag het volgende weten.
Wat is de beste agp kaart voor mij systeem?
Hoeveel zou deze ongeveer moet kosten (dit zodat ik niet gruwelijk wordt afgezet)
En weten jullie misschien een adresje waar ik deze kaart zou kunnen krijgen?
Waar moet ik verder opletten bij deze oudere kaarten.
Alvast super bedankt !