Na veel gelezen te hebben over het bouwen van een Hackintosh ben ik op de volgende build gekomen:
(HDD voor opslag, tobo, monitor, muis, trackpad heb ik al)
Nu gaat het mij niet zozeer om de compatibiliteit van het systeem met OS X (dat zit wel goed).
Maar ik heb nog wel een aantal vragen voor wat betreft de rest van de build.
- De voeding is natuurlijk extreem duur/overkill maar dit is de enige modulaire voeding die ik kon vinden die kort genoeg is voor deze kast (max. 160mm icm GPU). Het lijkt mij toch wel zeer fijn om geen kabeltroep te krijgen in deze kast en wil daarom echt graag een modulaire.
Is er misschien nog een andere kleine modulaire?
- Ik zou graag een zo stil en zuinig mogelijk systeem hebben maar wil niet (veel) inboeten op snelheid (FS X, ArcGis en Photoshop moeten goed kunnen draaien). Daarbij vind ik het kleine formaat van de Node 304 wel heel aantrekkelijk (ik ben klein behuisd).
Zijn de gemaakte keuzes in de goede richting, of moet ik misschien naar een andere CPU of GPU kijken?
(HDD voor opslag, tobo, monitor, muis, trackpad heb ik al)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 201,50 | € 201,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H77N-WIFI | € 106,30 | € 106,30 |
| 1 | MSI N660 TF 2GD5/OC | € 202,51 | € 202,51 |
| 1 | Fractal Design Node 304 | € 92,30 | € 92,30 |
| 1 | Noctua NH-U9B SE2 | € 42,90 | € 42,90 |
| 1 | Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10 | € 73,99 | € 73,99 |
| 1 | Seasonic X-460 Fanless | € 128,90 | € 128,90 |
| 1 | Samsung 840 series Pro 128GB | € 125,99 | € 125,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 974,39 | |
Nu gaat het mij niet zozeer om de compatibiliteit van het systeem met OS X (dat zit wel goed).
Maar ik heb nog wel een aantal vragen voor wat betreft de rest van de build.
- De voeding is natuurlijk extreem duur/overkill maar dit is de enige modulaire voeding die ik kon vinden die kort genoeg is voor deze kast (max. 160mm icm GPU). Het lijkt mij toch wel zeer fijn om geen kabeltroep te krijgen in deze kast en wil daarom echt graag een modulaire.
Is er misschien nog een andere kleine modulaire?
- Ik zou graag een zo stil en zuinig mogelijk systeem hebben maar wil niet (veel) inboeten op snelheid (FS X, ArcGis en Photoshop moeten goed kunnen draaien). Daarbij vind ik het kleine formaat van de Node 304 wel heel aantrekkelijk (ik ben klein behuisd).
Zijn de gemaakte keuzes in de goede richting, of moet ik misschien naar een andere CPU of GPU kijken?