Heren en Dames,
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Iomega X2-200 1TB.
Het apparaat draaide tot voor kort zonder echte problemen.
Deze week is het fout gegaan.
Het LaCie netwerk kastje ziet hem niet meer maar ook alle pc's hebben geen toegang meer.
Veel geprobeert met resetten maar het resultaat was steeds dezelfde, rood knippert, wit brandt constant. Tijdens het opstarten ratelen de harde schijven en dat stopt na een paar minuten.
Ik heb ook de harde schijven er al uit gehaald, De een is een copy van de ander, als het goed is, maar ook deze draaien los aan de pc maar worden niet gezien in Windows 7.
De schijf heb ik in een goed werkende externe HDD behuizing gedaan.
De HDD's zijn van Seagate.
Is er iemand die weet hoe ik mijn dierbare gegevens van de harde schijven veilig stel. In of uit de Iomega?
Alvast mijn dank.
groet, Arno
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Iomega X2-200 1TB.
Het apparaat draaide tot voor kort zonder echte problemen.
Deze week is het fout gegaan.
Het LaCie netwerk kastje ziet hem niet meer maar ook alle pc's hebben geen toegang meer.
Veel geprobeert met resetten maar het resultaat was steeds dezelfde, rood knippert, wit brandt constant. Tijdens het opstarten ratelen de harde schijven en dat stopt na een paar minuten.
Ik heb ook de harde schijven er al uit gehaald, De een is een copy van de ander, als het goed is, maar ook deze draaien los aan de pc maar worden niet gezien in Windows 7.
De schijf heb ik in een goed werkende externe HDD behuizing gedaan.
De HDD's zijn van Seagate.
Is er iemand die weet hoe ik mijn dierbare gegevens van de harde schijven veilig stel. In of uit de Iomega?
Alvast mijn dank.
groet, Arno