Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485830

Topicstarter
Hoi

Ik ben al een wat langere tijd opzoek naar een Samsung Galaxy S3 LTE. Tot op heden vind ik geen webshops in Nederland waar deze te koop zou zijn of op voorraad is.

Ik weet dat het toestel te koop is bij amazon.de. Ik vroeg mij af waar dit toestel nog meer te koop is, in het buitenland, bij betaalbare/betrouwbare webshops.

Is het de moeite waard LTE, ik ben niet bekend met de snelheden van 3G in de praktijk. Zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten bij het aanschaffen van de Samsung Galaxy S3 LTE, is deze altijd geschikt voor net Nederlandse netwerk.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-07 16:11

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Er is in NL nog geen LTE netwerk en de praktijk is: Voordat het netwerk een beetje degelijk is uitgerold wil jij alweer een andere telefoon. Persoonlijk zou ik de moeite niet nemen en op dit moment heb je er in ieder geval nog niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

KPN komt vanaf februari pas als eerste met LTE. Niet zo gek dus dat er nog niet zoveel toestellen zijn.

Het LTE-netwerk van KPN is niet meteen landelijk dekkend, dus let daar even op.

Verder moet je er inderdaad op letten dat de telefoon gebruik maakt van de juiste band, maar dat is iets dat je zelf binnen no-time kunt uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor jullie snelle reactie.

Ik wissel niet snel van telefoon (Nu D600). Dit wordt mijn eerste smartphone waar bij ik het gelijk goed wil doen. Het is geen probleem als het LTE netwerk pas over 1.5 jaar werken zou zijn. Vandaar mijn zoektocht naar betaalbare/betrouwbare webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Werkt 3G op de Samsung Galaxy S3 LTE in Nederland?
Werkt 3G op de Samsung Galaxy S3 LTE in Nederland?

[ Voor 167% gewijzigd door Anoniem: 485830 op 22-01-2013 15:00 ]