Ik ben ijverig aan het zoeken naar een relatief goedkope televisie voor op kot. Ik wou de zoektocht bijna opgeven door de massale hoeveelheid rommel ze men verkoopt. Ik heb het hier over 300 euro 26" TV's die "HD-Ready" zijn, of zelfs 32" TV's van 350 euro die slechtere specificaties hebben dan een goedkope 22" Full-HD TV van 200 euro... Maar dan vond ik een prachtige televisie. De reviews zijn goed, de website is betrouwbaar... Maar ik vraag me echt serieus af... Het gaat over de Samsung UE32EH6030. Waarom is deze televisie zo goed geprijsd?
Is dit een tijdelijke internationale promotie? Een fuck-up van Samsung? Zowel in Nederland als België (zie Pricewatch voor Nederland) is dit model consistent geprijsd aan 349 euro, terwijl België bijna zo goed als altijd duurder is
Ik ga voor dit model (als ik hem ga nemen) trouwens ook een muurbeugel nodig hebben. Deze dingen lijken me op het eerste zicht echt verschrikkelijk duur voor wat het is. Enig advies hiervoor?
Is dit een tijdelijke internationale promotie? Een fuck-up van Samsung? Zowel in Nederland als België (zie Pricewatch voor Nederland) is dit model consistent geprijsd aan 349 euro, terwijl België bijna zo goed als altijd duurder is
Ik ga voor dit model (als ik hem ga nemen) trouwens ook een muurbeugel nodig hebben. Deze dingen lijken me op het eerste zicht echt verschrikkelijk duur voor wat het is. Enig advies hiervoor?