Na wijzinging framework enorme drop in zoekresultaat google

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Na de update van mijn website van een eigen framework naar wordpress, en daarbij een totale nieuwe structuur is er een enorme verslechtering van de te vinden populaire keywords voor deze website. Tandartsverzekering en tandartstarieven gaven mij eerder een nummer 1 en 2 positie. Dit met dezelfde content, echter op andere links (maar niet weggestopt)

Google heeft de website wel goed geindexeerd, sitemap is ook geupload. Nieuwe framework staat ongeveer week online

Weet iemand of dit "probleem" van tijdelijke aard is of heb ik iets verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 08:19
Dit met dezelfde content, echter op andere links (maar niet weggestopt)
Ik denk dat je te maken hebt met een afgenomen aantal inkomende links, een van de criteria van google. Je zult er dus voor moeten zorgen dat je links weer hetzelfde worden, of de websites die naar jou linken een andere url laten serveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Eens met martin149, check je incoming links in Google Webmaster Tools, dat is daar in te zien, onder 'links to your site'. Als dat flink minder is dan voorheen, dan heb je daar de oorzaak te pakken.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Yup, alle inkomende links gaan nu 404 Not Found waarschijnlijk. Dus bye bye pagerank.

Alle inkomende links zou je 301 Moved Permanent moet gooien naar de nieuwe locaties. Dan wordt de pagerank meegenomen, anders ben je die kwijt.

Anders kost het je weer tijd om het opnieuw optebouwen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
de inkomende links kunnen niet weergegeven worden in google webmaster, gaat goed dit :) heb al een paar 301's ingesteld, zie overigens dat google langszaam maar zeker mijn website beter begint te indexeren. Afwachten dan maar..