Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik ben een gelukkige android gebruiker, en gezonde Apple hater ;)

Maar.... er moet mij iets van het hart: De browser ervaring op een Apple/safari is behoorlijk beter.

Waarom is het niet mogelijk met Android een stabiele en snelle browser te maken.
De beste browser van Android vind ik eigenlijk de stock/sense browser in mijn HTC one S met Sense 4.

Ik weet zeker dat er stapels mensen gaan roepen, dat ze geen problemen hebben met hun browser, maar dat geloof ik niet. Ik heb diverse android telefoons gehad, diverse tablets en heb al heel veel browsers geprobeerd. Elke browser crashed wel eens, maar wat vaker gebeurd is de vertraging die er soms is.

Het gaat mij niet zozeer om op zoek te gaan naar een andere browser, maar ik wil graag weten waarom Apple een betere browser ervaring geeft.

*kijk, het is niet zo erg dat er een Ipad moet komen in huize Pinin, maar ik ben ook niet blind.

www.casarodriguillo.com

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Heb je wel gewoon de Chrome browser ook geinstalleerd en geprobeerd uit de Play Store? Ik vind deze echt top (heb geen vergelijking met Safari op de mobiel). Ken genoeg mensen met een iPhone die nu Chrome voor iPhone gebruiken in plaats van Safari.

Zeker als je ook Chrome op de pc/mac gebruikt. Tab/favorites syncing :-)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Volgensmij gebruiken de meeste op android chrome, maarja.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Opera Mobile werkt ook goed en prettig, en snel. Je hebt geen Safari nodig voor een goede browserervaring op Android :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Chris Smoove schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:02:
Volgensmij gebruiken de meeste op android chrome, maarja.
Denk het helaas niet, omdat deze er niet standaard op staat en toch de gemiddelde Android gebruiker niet perse een andere browser zoekt (of soms zelfs niet weet dat je een andere browser kan installeren).

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Omdat Safari wel meevalt in de ervaring. Chrome op iOS heeft ook zoveel fijne voordelen tegenover Safari en is ook stabiel. Al is het alleen het gebruik en het syncen van je data. Ook het zoeken in de adresbalk. Safari heeft dat niet...

Ik heb Chrome Beta op mijn Nexus 7 en zelfs die is rocksolid en snel. Draait echt als een trein en nog nooit gehad dat die vastliep of crasht. Enige app die dat eigenlijk ook doet is facebook :')

[ Voor 15% gewijzigd door Touchdomex op 19-01-2013 21:09 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

sapphire

Die-hard pruts0r

Tja ik heb weer niet zulke goede ervaring met Chrome op Android maar dat terzijde. Ik vind Firefox voor Android prima werken, niet zozeer minder als Safari op een iOS device :?

Buiten het feit dat mijn iPad een 9,7"scherm heeft en mijn Galaxy S3 een 4,8" (?) en hogere resolutie wat dan weer wel fijner werkt.

Ik ben wel benieuwd welke Android apparaten je dan gewerkt hebt behalve de One S, vriend van me is helemaal pro-iPad omdat Android tablets te traag zijn volgens hem. Hij vergat even dat hij een Yarvik tablet van 99 euro vergeleek met een iPad 3 van 500 euro, niet helemaal eerlijk dus.

Gabriël AM5

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Het ligt niet aan de browser maar de hardware.

De enorme diversiteit van Android hardware is gewoon te groot om er voor te zorgen dat alles overal even soepel draait...en je snapt dat Apple daar veel minder problemen mee heeft ;)
Maar probeer maar eens op een iPhone 3G te surfen met alle updates geïnstalleerd (iOS 4.2 oid?) dan vervloek je Safari ook opeens..

Dus des te sneller Android apparaten worden des te beter en soepeler de browser(s) gaan werken.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-11 10:29
Ik heb zelf een Nexus 7 met daarop Chome en die draait echt minstens even soepel als Safari op de iPad 2 (ook hier in huis). Zelfs op de iPad gebruik ik liever Chrome aangezien die fijner met tabbladen en het zoeken omgaat. Vertraging of crashen heb ik nooit last van, vind Android vanaf versie 4.1 rete stabiel en alles gaat super smooth!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Dolphin is vele malen beter dan Chrome.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Touchdomex schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:09:
Chrome op iOS heeft ook zoveel fijne voordelen tegenover Safari en is ook stabiel. Al is het alleen het gebruik en het syncen van je data.
Safari synct ook je data, favorieten en open tabs op je devices. :)

39

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Qua Tablets heb ik een goedkoop rukding gehad, een asus TF101 en een 300T
Qua telefoon, legend, desire, desire C, One S
Browsers: Stock, Stock met sense, Dolphin, Chrome, Opera en nog één.

Alle devices in Originele Roms, maar ook stock-android Versie 2.2 t/m 4.1

En wat ze allemaal hebben: soms een onverklaarbare vertraging tijdens laden, en af en toe een crash.

[ Voor 16% gewijzigd door Pinin op 20-01-2013 20:26 ]

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1