Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

imgur alternatief op je eigen domein

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik sites als imgur gebruik voor het even snel uploaden van een filefoto voor op een fora of dergelijke.

Werkt perfect en lekker vlot maar is volledig open voor alle gebruikers en ik zou liever mijn eigen domeinnaam + hosting daarvoor willen gebruiken. Natuurlijk is ftp een oplossing, maar dit is naar mijn idee omslachtig en minder snel als imgur. Als bonus geeft imgur ook nog een kant en klare tag terug voor het posten van de image voor op een forum. Ideaal voor een lui iemand zoals ik :)

Mijn vraag is: weten jullie een kant en klare oplossing of script welke ik kan gebruiken op mijn eigen domein? Bij voorkeur geen omslachtig pakket, maar gewoon een net php of ajax script?

Als jullie andere ideeën of suggesties hebben dan hoor ik het uiteraard ook graag. Ben wel benieuwd of menig tweaker ook sites als imgur of tinypic gebruikt ipv eigen hosting (puur op basis van gebruiksgemak).

edit: uiteraard is er op google vanalles te vinden over upload scripts etc, maar ik ben juist specifiek benieuwd hoe andere tweakers omgaan met eigen hosting ruimte en het uploaden van files etc en welk script of oplossing jullie aanbevelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Workaholic op 19-01-2013 19:00 ]

Mijn V&A

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 22:01
Zelf sla in Nooit mijn foto's voor fora op op mijn eigen site. Dit omdat ik ze dan per ongeluk weggooi of ik weer een andere domein heb of zoiets. Daarnaast heb je geen problemen met bandbreedte en zijn deze sits vaak redelijk snel met het serveren van bestanden. (Zelf gebruik ik localhostr.com)
Voor een website die ik beheer gebruik ik gewoon SWFUploder voor het uploaden, maar dat blijft binnen het domein. Je zou gewoon kunnen kijken naar dingen als dit, maar het is echt afhankelijk van wat je zelf fijn vind. Van imageshak had je volgensmij ook een toolbar die ik heb gebruikt, maar tevreden over die site ben ik ook niet

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Workaholic schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:52:
Mijn vraag is: weten jullie een kant en klare oplossing of script welke ik kan gebruiken op mijn eigen domein? Bij voorkeur geen omslachtig pakket, maar gewoon een net php of ajax script?
In de Devschuur® hebben we 't over zélf ontwikkelen, Zoeken naar kant-en-klare scripts kun je prima zelf. Zie ook ons beleid m.b.t. scriptrequests.

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 20-01-2013 00:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.