| I've got permission to color outside the lines |
dit staat er dus. Kan hier dus niks mee.WE DO NOT ACCEPT INTERNATIONAL ORDERS (THAT INCLUDES CANADA) AT THIS TIME! WE NO LONGER SHIP TO P.O.BOXES, APO, OR FPO ADDRESSES!
Dat je hem niet meer kan vinden klopt, want door die crash van die Cheetah zijn alle topics en posts vanaf begin april wegOp zaterdag 02 juni 2001 14:03 schreef Genotix het volgende:
(ps heb deze vraag al een keer eerder gesteld maar kan hem niet meer vinden en die search is zow plat als een 11jarige)
Als jij die dingen hebt zou jij dan even willen testen of ze ook nut hebben? Want dan ga ik ze ook halen
Naar mijn mening ook de moeite niet, volgens deze review levert het maar 3 graden verschil op in stressed..
Mmmm wat ik me ook net bedenk kunnen er dan wel 2 dimm'etjes naast elkaar?Op zaterdag 02 juni 2001 14:14 schreef SONiCB00M het volgende:
volgens mij is er geen enkele nl shop die ze heeft...
Naar mijn mening ook de moeite niet, volgens deze review levert het maar 3 graden verschil op in stressed..
Correct me if I'm wrong
Ik heb hier PC2100 Crucial DDR liggen.Op zaterdag 02 juni 2001 14:43 schreef Aikon het volgende:
Zal best wel werken, maar niet voor normaal PC133 geheugen denk ik. Ik vind het zelf best wel overbodig. Een 8x8 fan erover laten blazen zal evenveel helpen denk ik.
Jij wel!Op zaterdag 02 juni 2001 14:45 schreef Genotix het volgende:
[..]
Ik heb hier PC2100 Crucial DDR liggen.
En dan ook nog 512Mb'tjesOp zaterdag 02 juni 2001 14:55 schreef Aikon het volgende:
[..]
Jij wel!
Kan ze alleen nog niet proberen, wacht nog op me cpu
DDR Heat Spreaders 21,-
Verz. Kosten: 25,-
|:(
Heb ze gemailed of ik vooruit kan betalen en dan in een enevelopje toegestuurd krijg.
Moet kunnen.
[edit]Wat is er toch met die emoticons???
Daar moet je spaties tussen doen.Op zaterdag 02 juni 2001 15:00 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
[edit]Wat is er toch met die emoticons???
Verwijderd
Ikzelf heb ze van OC-shop, meer voor de show dan voor het nut.
BTW de bijgelverde heatsinks staan ook heel stoer op je videokaart in combinatie met een Blorb (ook bij Icomputers voor 32,50)
Grtzzz
icomputer.nu doet niet zoveel, ook niet als je er com of nl van maakt??Op zaterdag 02 juni 2001 15:06 schreef Gert-Jan het volgende:
35 piek bij icomputer.nu
Ikzelf heb ze van OC-shop, meer voor de show dan voor het nut.
BTW de bijgelverde heatsinks staan ook heel stoer op je videokaart in combinatie met een Blorb (ook bij Icomputers voor 32,50)
Grtzzz
Verwijderd
Uhhh, sorryOp zaterdag 02 juni 2001 15:13 schreef Genotix het volgende:
[..]
icomputer.nu doet niet zoveel, ook niet als je er com of nl van maakt??
Het moet zijn:
www.icomputers.nu
Grtzzz
Audi A8 W12 6.0
Lekker wazig ik dacht dat ik die ook geprobeerd had.Op zaterdag 02 juni 2001 15:15 schreef Gert-Jan het volgende:
[..]
Uhhh, sorry
Het moet zijn:
www.icomputers.nu
Grtzzz
Verwijderd
Er zit frag-tape bij dat setje.Op zaterdag 02 juni 2001 15:20 schreef delyver het volgende:
maken jullie die vast met dat articsilver kleef spultje of zit er van dat 'frak tape' ofzo bij?
Ik zie trouwens dat Icomputers ze niet (meer) heeft.
Grtzzz
Verwijderd
http://www.cluboverclocker.com/reviews/heatsinks/tt_mem_cool_kit/index.htm
Verwijderd
:ijkt mij wel.Op zaterdag 02 juni 2001 20:06 schreef Xanandu het volgende:
Misschien dom vraagje,maar passen die ook op sdram?
Verwijderd
het is al weer ff geleden
maar wie van jullie heeft nu echt van die heatspreaders in zijn PC en wie gebruikt die heatsinks voor zijn videokaart?
Ik ben vooral benieuwd naar hoe die dingen het doen op je videokaart.
alvast bedankt.
Iemand doodmaken met een blije mus.....