Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmate
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-02-2024
Goeiemiddag,

Ik ben voor mijn nieuwe computer aan het rondzoeken naar een processor. Nu kwam ik via een video voor een niet te dure game computer uit bij de Intel Pentium G860. Mijn vraag aan jullie is of daar, Intel of AMD, een beter alternatief voor is voor niet veel prijsverschil, aangezien prijs voor mij een issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:17
Mocht je iets meer te besteden hebben overweeg dan een amd phenom 2 x4 965, eventueel voor hetzelfde geld heb je een athlon 2 x4 640.
Voor oudere games en lage setting zal de pentium sneller zijn, voor nieuwere games en hoge setting de amd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

GielVermaat schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:06:
Ik ben voor mijn nieuwe computer aan het rondzoeken naar een processor. Nu kwam ik via een video voor een niet te dure game computer uit bij de Intel Pentium G860. Mijn vraag aan jullie is of daar, Intel of AMD, een beter alternatief voor is voor niet veel prijsverschil, aangezien prijs voor mij een issue is.
Wat is je budget dan? Dan kunnen wij helpen met het samenstellen van een PC. Kijk ook even rond in de best buy guides, daar komt altijd wel minimaal 1 game PC voorbij, wellicht kan die je helpen.
mitsumark schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:09:
Voor oudere games en lage setting zal de pentium sneller zijn, voor nieuwere games en hoge setting de amd.
Zo klinkt het wel heel vaag, wat bedoel je precies?

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 19-01-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:17
Ik heb ook niet meer informatie van de TS, echt gericht advies kan ik dus niet geven.

http://www.tomshardware.c...eview-overclock,3106.html
Hier vervangen ze de intel dual core ook (eindelijk) voor de amd quadcore.
Het echte bewijs volgt later...

[ Voor 8% gewijzigd door mitsumark op 19-01-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:53
Of deze: pricewatch: AMD Athlon II X4 740 Boxed
Omdat die net nieuw is zijn er nog niet veel benchmarks van te vinden.
Volgens http://www.cpubenchmark.n...+X4+740+Quad+Core&id=1789 is die ongeveer net zo sterk als een Phenom II X4 965, maar dan goedkoper.
Pagina: 1