Ik heb dit weekend m'n Athlon 700 ontdaan van z'n plastic winterjas. Op alle foto's van geopende Athlons zie je dat ze deze case gewoon eraf hebben gelaten [weggegooid?].
Nu leek het mij slimmer om dit kapje gewoon te gebruiken, omdat je CPU dan veel steviger in z'n slotje zit [ook fijn voor lompe coolers].
Dus heb ik een flink in m'n kapje zitten zagen en er de voorkant eruithaald, zodat de warmte goed weg kan, en een inkeping gemaakt voor een toekomstige GFD.
Daarna heb ik hem gewoon weer teruggeklikt op de heatplate, en hem met cooler weer netjes in z'n slot geprikt [ik kan helaas niet zo snel een foto laten zien, want ik heb geen digitale camera].
Nu is mijn vraag of hier nog nooit iemand op gekomen is [lijkt me sterk
] of dat er toch negatieve kanten aan zitten. OK, je case is onherstelbaar kapot, maar als je'm openmaakt is de garantie toch verlopen. Dit is veel handiger, niet dan?
Shoot me...
Nu leek het mij slimmer om dit kapje gewoon te gebruiken, omdat je CPU dan veel steviger in z'n slotje zit [ook fijn voor lompe coolers].
Dus heb ik een flink in m'n kapje zitten zagen en er de voorkant eruithaald, zodat de warmte goed weg kan, en een inkeping gemaakt voor een toekomstige GFD.
Daarna heb ik hem gewoon weer teruggeklikt op de heatplate, en hem met cooler weer netjes in z'n slot geprikt [ik kan helaas niet zo snel een foto laten zien, want ik heb geen digitale camera].
Nu is mijn vraag of hier nog nooit iemand op gekomen is [lijkt me sterk
Shoot me...