Ik heb gelezen dat als ik een duron wil unlocken, er bepaalde punten op de cpu moeten worden doorgetrokken. Nou hebben ze het in dat artikel over een "conductive pen" om de bruggen mee te maken. Weet iemand toevallig hoe zo'n pen in het NL heet? En misschien ook toevallig waar ik die kan krijgen?
Gewoon een HB potlood nemen, liniaal erlangs en dan alle L1 bruggen inkleuren.
Zo dus:
:::: --> ||||
Zo dus:
Serieus? Is het echt zo simpel?Op zaterdag 02 juni 2001 13:54 schreef Aikon het volgende:
Gewoon een HB potlood nemen, liniaal erlangs en dan alle L1 bruggen inkleuren.
Zo dus:
Ja, heb t op een zondagochtend gedaan met een kater en lukte in 1x. Wel opletten dat de lijntjes elkaar niet raken trouwens, dan gaat er een hoop kapot (of niet
).
Suc6!
Suc6!
Thnx, zal het maar eens gaan proberen dan. Nou nog ff zoeken voor een potlood...Op zaterdag 02 juni 2001 13:58 schreef Aikon het volgende:
Ja, heb t op een zondagochtend gedaan met een kater en lukte in 1x. Wel opletten dat de lijntjes elkaar niet raken trouwens, dan gaat er een hoop kapot (of niet).
Suc6!
Na de examens heb ik ze allemaal verbrand
Verwijderd
hehe, zeker pc dood..... 
had ik ook met dat tekenen, maarja, ik moest ook krassen, me mobo kan geen multiplier en voltage....godver$%^$
had ik ook met dat tekenen, maarja, ik moest ook krassen, me mobo kan geen multiplier en voltage....godver$%^$
??? Krassen ???Op zaterdag 02 juni 2001 18:36 schreef killerbolt het volgende:
hehe, zeker pc dood.....
BTW, ik kan het nog niet testen omdat ik nog geen Amd heb. Binnenkort nieuw mobo + cpu dus...
Verwijderd
ik heb het in 2x gedaan, eerste keer niet genoeg gekrast. Veel krassen is zeker nodig dus!!!
als ik jou was zou ik het toch zonder kater proberenOp zaterdag 02 juni 2001 14:02 schreef CPUgevraagd het volgende:
[.kater.]
Thnx, zal het maar eens gaan proberen dan. Nou nog ff zoeken voor een potlood...
Na de examens heb ik ze allemaal verbrand
Wist dat ik iets was vergeten...Op zondag 03 juni 2001 03:40 schreef HlpDsK het volgende:
En een plakbandje er overheen. Dan blijft het langer zitten.
Ik wil niet vervelend doen, maar gaat dat plakbandje niet smelten als ik ga overclocken?Op zondag 03 juni 2001 03:40 schreef HlpDsK het volgende:
En een plakbandje er overheen. Dan blijft het langer zitten.
Verwijderd
Voor 25 piek per plakbandje of zo...
Ik heb et idee dat er bij de mijne iets mis is.. de mp wil alleen omlaag..niet omhoog..
o 6.5x133 krijg ik ook allemaal piepjes (dacht op zo'n manier dat er een prob was met de videokaart) wat valt hieraan te doen... scheelt wel een hoop mhzen
Ik heb et idee dat er bij de mijne iets mis is.. de mp wil alleen omlaag..niet omhoog..
o 6.5x133 krijg ik ook allemaal piepjes (dacht op zo'n manier dat er een prob was met de videokaart) wat valt hieraan te doen... scheelt wel een hoop mhzen
Verwijderd
Neuh. Je doet een klein stukje over de grafieten streepjes heen. Dan oxideert 't niet. Dat plakband zit een eind van de core af en wordt niet heter dan het keramieken gedeelte van de proc.Op zondag 03 juni 2001 11:35 schreef CPUgevraagd het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar gaat dat plakbandje niet smelten als ik ga overclocken?
Dat kan dus echt geen kwaad. Het draait hier ook al een half jaar zo.
Verwijderd
Klinkt als niet goed ingekleurd.Op maandag 04 juni 2001 03:07 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Voor 25 piek per plakbandje of zo...
De streepjes moeten de punten verbinden, maar onderling moeten ze elkaar niet raken.
HlpDsK nice icon 
Zijn er nog veiligere manieren? of beter houdbare
ik moet het waarschijnlijk ook doen binnekort, als mijn toekomstigge cpu nog niet unlocked is
Zijn er nog veiligere manieren? of beter houdbare
Zow, je leest dat je een duron wilt unlocken. Da's logischOp zaterdag 02 juni 2001 13:51 schreef CPUgevraagd het volgende:
Ik heb gelezen dat als ik een duron wil unlocken
Gebruik nou toch gewoon Bison Electro i.p.v. die vage potloden... 
Blijft altijd zitten en je hoeft geen 1000 en 1 potloden uit te proberen en lijntjes te trekken en te gummen voordat het eindelijk eens lukt.
En ook vrij belangrijk,je hoeft die lijntjes niet om de zoveel tijd weer opnieuw in te kleuren,met alle ellende van dien: cooler er weer op en er weer af,core's die dan van ellende gaan afbrokkelen enz...
Boven genoemde feiten zijn wel allemaal in het ergste geval natuurlijk,maar als je het doet doe het dan goed
.......................
Blijft altijd zitten en je hoeft geen 1000 en 1 potloden uit te proberen en lijntjes te trekken en te gummen voordat het eindelijk eens lukt.
En ook vrij belangrijk,je hoeft die lijntjes niet om de zoveel tijd weer opnieuw in te kleuren,met alle ellende van dien: cooler er weer op en er weer af,core's die dan van ellende gaan afbrokkelen enz...
Boven genoemde feiten zijn wel allemaal in het ergste geval natuurlijk,maar als je het doet doe het dan goed
.......................
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Verwijderd
cpu gaat echt niet kapot als je de L1 bruggen verkeerd inkleurt zoals hierboven gesuggereerd......
Pagina: 1