Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game muis

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 09:38
Mijn muis heeft het zojuist begeven (logitech mx518) en ik wil een nieuwe game muis kopen. Welke kunnen jullie mij aanraden?

Bedankt!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 12:28
Opvolger van de MX518, de G400? Heb ik net gekocht en bevalt erg goed, inpluggen en hij staat standaard op 1000hz zonder drivers! Schijnt ook één van de beste sensors te hebben voor gaming.

[ Voor 43% gewijzigd door Furfoot op 18-01-2013 19:59 ]

Instagram

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:21
Misschien is een budget ook wel handig>?

Verwijderd

Amai, mijn MX 518 heeft het al in 2008 begeven, wat is ie lang meegegaan van u. Ik zou eens kijken naar Steelseries, heb een Ikari en Sensei gehad en dat zijn gewoon de beste muizen. Logitech is kwalitatief ook goed. Razer zou ik aan niemand aanraken want dat is brol.

• PoeSWoeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-10 15:21
Ik zou dan ook de Logitech G400 nemen. Ik gebruik sinds kort ook de G400 als opvolger van mijn Logitech G5. Redenen voor mij waren, zelfde formaat welke ik al gewend was, goede software en de prijs is netjes.

Als je een andere muis neemt, moet je toch weer wennen aan hoe je hem vasthoud etc.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:59

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik mis in je openingspost enige mate van eigen inzet. Daarnaast hoort dit niet in OH. Daarom sluit ik je topic.

De opvolger van de MX518 is makkelijk te vinden, net als vele andere soorten muizen. Ik raad je aan in de toekomst eerst proberen zelf wat te onderzoeken. Ook is het nu heel moeilijk advies geven als er niet iets van een budget bekend is e.d.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.