ik heb een probleem met mijn nieuwe moederbord heb hem ingebouwd maar het bord wil niet piepen dus ook geen beeld het is een msi z77ma-g43 heb zo beetje alles geprobeerd maar doe waarshijnlijk toch iets verkeerd ik hoop dat iemand nog een tip heeft
Yes. Laat er iemand naar kijken die er meer verstand van heeft voor je de boel verder de prak in draait.
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen en aan te geven wat je zelf al hebt gedaan en wat daar de resultaten van waren.
Geef ook even je volledige specs, dan kunnen we er heel wat meer zinnigs over zeggen dan nu
Geef ook even je volledige specs, dan kunnen we er heel wat meer zinnigs over zeggen dan nu
Verwijderd
In 3 minuten tijd?
Zonder verdere info kunnen we je niet helpen. Hier op GoT word er wat meer eigen inzet van je verwacht.
Zonder verdere info kunnen we je niet helpen. Hier op GoT word er wat meer eigen inzet van je verwacht.
bets thiel,
Welkom op GoT
In het vorige topic waar jij jouw vraag tussendoor stelde gaf ik je al dit antwoord:
Zo kunnen wij je gewoon niet helpen en heeft een topic geen zin. Daarom gaat dit topic dicht.
Welkom op GoT
In het vorige topic waar jij jouw vraag tussendoor stelde gaf ik je al dit antwoord:
Helaas lijk je daar weinig van aangetrokken te hebben. Je opent hier een topic met erg weinig info en erg weinig eigen inzet (voorzover wij het kunnen lezen). Vervolgens vraagt een ervaren user die je wilt helpen naar meer info:- graag zelf doen wat je kunt voor je hier een vraag stelt, en als je er niet uitkomt duidelijk aangeven wat je zelf geprobeerd hebt en wat er gebeurde.
Zie ook voor meer tips voor over hoe het hier werkt:
Het algemeen beleid
Daarop negeer je zijn vraag naar volledige specs volledig en geef je niets aan over wat je zelf gedaan hebtTERW_DAN schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:08:
Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen en aan te geven wat je zelf al hebt gedaan en wat daar de resultaten van waren.
Zo kunnen wij je gewoon niet helpen en heeft een topic geen zin. Daarom gaat dit topic dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()