Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb 2 abo's Smartstart van t-mobile, en ik kwam er nu pas achter dat ik geen 8 euro per maand maar € 9,67 betaal, als ik bij de rekeningspecificaties kijk dan zie ik 7,99 staan + 21% = 9,67 euro.

Maar toen ik het contract afsloot was het 8 euro, ik ga er toch van uit dat ze prijzen aanbieden inclusief BTW? Of doen alle telecomproviders dit? Anders kloppen de prijzen in de PW ook niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij (ik heb er GEEN bron van!) moeten de prijzen voor conusmenten INCLUSIEF zijn. Mocht dat het niet het geval zijn dan kun je de door hun op gegeven (verkeerde) prijs gewoon aanhouden.

(Just wondering, waarom moeilijk doen voor 2,- per maand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk je contract eens na, wat daar precies instaan.

In het contract kan wel gewoon 7,99+19%=totaal staan, zolang het inclusief bedrag maar altijd genoemd wordt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:52

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Door de aanpassing 19% > 21% zijn er wel meer bedragen die er ineens vreemd uit zjn gaan zien, het getal wordt dan net over een psychiche grens gedieuwd. Zoals 7,99 naar 8+. Ik heb in eerste instantie ook vreemd naar bepaalde bedragen zitten kijken. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Die 2% kan ik nog voorstellen, alleen in het contract staat nergens iets met BTW vermeld, pas bij de factuur komt de factuur terug.

Wat vreemd is dat mijn contract, die ik pas heb afgesloten wel inclusief BTW is, en dit contract is exact hetzelfde als de andere...