Thuis heb ik twee katten rondlopen en die zijn erg goed in 1 ding: haren produceren. Twee keer per week stofzuigen is nog niet genoeg om het bij te houden.
Nu heb ik op dit moment een iMac (redelijk gesloten systeem) en ga over op een nieuwe PC (veel opener). Vraag mij af of de aanwezigheid van veel kattenharen (en dus stof) in huis van invloed is op de keuze tussen bijvoorbeeld:
pricewatch: Noctua NH-D14
of
pricewatch: Corsair Hydro Series H80 of
pricewatch: Corsair Hydro Series H100
Gedachte erachter: de waterkoeling kan minder issues hebben eventueel met de kattenharen of is in ieder geval makkelijker schoon te houden, doordat de fans aan de rand van de case worden gemonteerd.
Wat zijn jullie gedachten erbij?
Nu heb ik op dit moment een iMac (redelijk gesloten systeem) en ga over op een nieuwe PC (veel opener). Vraag mij af of de aanwezigheid van veel kattenharen (en dus stof) in huis van invloed is op de keuze tussen bijvoorbeeld:
pricewatch: Noctua NH-D14
of
pricewatch: Corsair Hydro Series H80 of
pricewatch: Corsair Hydro Series H100
Gedachte erachter: de waterkoeling kan minder issues hebben eventueel met de kattenharen of is in ieder geval makkelijker schoon te houden, doordat de fans aan de rand van de case worden gemonteerd.
Wat zijn jullie gedachten erbij?