Toon posts:

HalfLife CS versie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist De "generation" doos weer opengemaakt om een potje CS te spelen. Ik heb daarbij de rechtstreekse CS installatie gedaan, en heb daarna op counter-strike.net de update van 1.0 naar 1.1 gehaald, en meteen maar ook voor de zekerheid de volle 1.1 versie.

Na installatie wilde ik dus de 1.1 full installeren, maar hij kon HalfLife niet automatisch vinden (aangezien ik de counterstrike setup uitvoer), dus heb ik gebrowsed en het pad d:\games\sierra\counter-strike\ aangegeven.

Half-Life opgestart, maar wat dan; ik ga naar internet games, en krijg de melding " executable out of date" :? (net nog geinstalleerd dacht ik zo). Dus ik doe eigenwijs cancel (want met updaten springt die terug naar windows |:( ) en dubbelklik op de server entry. Netjes schermpje, met half-life achtergrond, en onderin iets met " network". Daarna BAM, zwart scherm :? En alleen ctrl+alt+del (om taskmanager in Win2K omhoog te halen) helpt dan. Het systeem zit niet vast maar het spel dus wel.

Daarna alles eraf gegooid, vanaf cd opnieuw geinstalleerd en het zelfde niet met de full maar de update van 1.0 naar 1.1 geprobeerd. Zelfde resultaat.

Hoe kan het dat ik de "executable... blabla" melding krijg na zojuist de 1.1 versie eroverheen te hebben gegooid.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
half-life update downen!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Gewoon Half-Life installeren, want die cs retail is bagger :r , je moet namelijk allemaal mappacks downloaden enzo omdat ze er niet standaard inzitten, gewoon dus Half-life installeren, daarna patchen naar 1106 en daarna cs 1.1 full en dan werkt ie perfect *D

Verwijderd

Topicstarter
oei, dat kan het zijn. Ik zag op de cd wel een map HL1104 patch staan. Dus ik moet Half-Life updaten ipv CounterStrike ivm die executable. Correct?

Verwijderd

Topicstarter
Wat een ukkels zeg :r Ga je van de cd de HL1004 patch installeren met de Engelse taal, geeft ie aan dat het niet de correcte taalversie is van mijn tevens Engelstalige half-life... tjongejongejonge..

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Die CS retail versie moet je ergewoon helemaal van je hd verwijderen en de cd uit het raam gooien 8-) . Gewoon half life installen met patches ed en daarna de mod eroverheen installeren. (die key van die cs cd kan je overgens nog wel voor een geeltje verkopen >:) )

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 14:39 schreef ubermaestro het volgende:
Die CS retail versie moet je ergewoon helemaal van je hd verwijderen en de cd uit het raam gooien 8-) . Gewoon half life installen met patches ed en daarna de mod eroverheen installeren. (die key van die cs cd kan je overgens nog wel voor een geeltje verkopen >:) )
Probleem is juist dat Half-Life op die retail er niet als apart op staat. Het zit al in CS ingebakken.

Ben nu de patch voor de retail versie van cs aan het downen, gooi daarna de update van 1.0 naar 1.1 erover en als ie dan nog niet werkt geef ik het hele pakket aan de eerste de beste zwerver die langsloopt.

Erg slechte manier van installeren zo. Zelfs de auto-update geeft aan dat de versie huidig is... yeah right... :(

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist opnieuw:

1) Van cd geinstalleerd.
2) Van Sierra website patch geinstalleerd voor Retail HalfLife CS.

Spel opgestart, GOT server aangeklikt.
1) melding " starting network" en dan de console opdrachten zoals authenticating WON etc...

2) en ja hoor zwart scherm :( ;(

Daarna de CS 1.1 full van counter-strike.net eroverheen gegooid, zelfde probleem.

Enige wat ik nu niet meer krijg is de melding "executable out of date blablabla" ..

p.s. als ik daarna ctrl+alt+del doe, krijg ik onder Win2K pro een blauw scherm met witte errors en daarna wordt mijn systeem ge-reboot. :?
Pagina: 1