Zojuist De "generation" doos weer opengemaakt om een potje CS te spelen. Ik heb daarbij de rechtstreekse CS installatie gedaan, en heb daarna op counter-strike.net de update van 1.0 naar 1.1 gehaald, en meteen maar ook voor de zekerheid de volle 1.1 versie.
Na installatie wilde ik dus de 1.1 full installeren, maar hij kon HalfLife niet automatisch vinden (aangezien ik de counterstrike setup uitvoer), dus heb ik gebrowsed en het pad d:\games\sierra\counter-strike\ aangegeven.
Half-Life opgestart, maar wat dan; ik ga naar internet games, en krijg de melding " executable out of date"
(net nog geinstalleerd dacht ik zo). Dus ik doe eigenwijs cancel (want met updaten springt die terug naar windows
) en dubbelklik op de server entry. Netjes schermpje, met half-life achtergrond, en onderin iets met " network". Daarna BAM, zwart scherm
En alleen ctrl+alt+del (om taskmanager in Win2K omhoog te halen) helpt dan. Het systeem zit niet vast maar het spel dus wel.
Daarna alles eraf gegooid, vanaf cd opnieuw geinstalleerd en het zelfde niet met de full maar de update van 1.0 naar 1.1 geprobeerd. Zelfde resultaat.
Hoe kan het dat ik de "executable... blabla" melding krijg na zojuist de 1.1 versie eroverheen te hebben gegooid.
Na installatie wilde ik dus de 1.1 full installeren, maar hij kon HalfLife niet automatisch vinden (aangezien ik de counterstrike setup uitvoer), dus heb ik gebrowsed en het pad d:\games\sierra\counter-strike\ aangegeven.
Half-Life opgestart, maar wat dan; ik ga naar internet games, en krijg de melding " executable out of date"
Daarna alles eraf gegooid, vanaf cd opnieuw geinstalleerd en het zelfde niet met de full maar de update van 1.0 naar 1.1 geprobeerd. Zelfde resultaat.
Hoe kan het dat ik de "executable... blabla" melding krijg na zojuist de 1.1 versie eroverheen te hebben gegooid.