Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] userreviews

Pagina: 1
Acties:

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-10 14:11
Ik heb al gezocht of hier een topic over was, maar kon niks vinden. Mocht dit wel zo zijn dan ga ik me wel in een donker hoekje schamen.

Het valt mij op dat de userreviews een stuk minder prominent in de nieuwe lay out aanwezig zijn.

Waar je vroeger echt duidelijk verschil had tussen tweakerreviews en userreviews is het nu naar onderen verschoven en is overzichtelijkheid eigenlijk ver te zoeken. De tabjes zijn verdwenen (die je nog wel hebt bij de pricewatch) waardoor je dus niet in dezelfde product groep overzichtelijk kan zoeken. Er zijn wel trefwoorden maar als je daar op klikt dan kom je in de pricewatch uit.

Ik las vaak reviews over producten ook al was ik niet opzoek naar een product, gewoon vanwege de informatieve waarde. Dit is nu bijna niet meer mogelijk? Er is ook geen reviewarchief(knopje) dat ik kan opengooien van de userreviews.

Het blauwe knopje "review schrijven" viel mij ook pas na 4 keer kijken op. Ook kan je (volgensmij) niet bij een product direct een review schrijven, wat wel een logische plek is naar mijn idee?

Ik snap dat de kwaliteit van de userreviews lager licht dan die van Tweakers zelf, maar juist het rauwe had voor mij de nodige meerwaarde. Is hier bewust voor gekozen of komt een uitgebreidere layout nog terug? :)

hoi