Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Dag tweakers, ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Momenteel gebruik ik de iphone maar IOS bevalt me gewoon veel minder goed dan Android, dus dit is voor mij de reden om een nieuw toestel te gaan kopen.

Mijn oog is gevallen op de HTC one x+, het toestel heeft een prachtig design en erg goede specs. Heb hem zelf ook in mijn handen gehad en dat beviel erg goed.

Nu is er een groot probleem, en dat zijn de in ear oortjes van beats. Deze worden er niet meer bijgeleverd, en voor 555 euro is het echt wel een heel duur toestel. Ik had gehoopt dat de oortjes erbij zaten zodat ik deze eventueel nog had kunnen verkopen.

Nu is mijn vraag dus: is deze telefoon echt dit hoge geldbedrag waard ?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb zelf de HTC One X en ik heb 300 bijbetaald (1 jarig abonnement) en ik ben er zeer tevreden over.
Hapert nooit, gamen in 3D zonder problemen en een heerlijk scherm.
Dus wat mij betreft is het het waard en dat je die Beats er niet bij krijgt zou ik niet wakker van liggen, voor de helft van de prijs van die dingen heb je een veel betere imho. Tenzij je meer voor status dan kwaliteit gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Afvalzak op 18-01-2013 11:59 ]

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Topicstarter
afvalzak schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:57:
Ik heb zelf de HTC One X en ik heb 300 bijbetaald (1 jarig abonnement) en ik ben er zeer tevreden over.
Dus wat mij betreft is het het waard en dat je die Beats er niet bij krijgt zou ik niet wakker van liggen, voor de helft van de prijs van die dingen heb je een veel betere imho. Tenzij je meer voor status dan kwaliteit gaat.
ik was absoluut niet van plan om de beats te houden, maar had ze er graag bij gehad zodat ik ze had kunnen verkopen :).

Je zegt overigens dat je de HTC one X hebt, maar ik heb het over de opvolger ervan de One x+

Verwijderd

Topicstarter
afvalzak schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:57:
ik was absoluut niet van plan om de beats te houden, maar had ze er graag bij gehad zodat ik ze had kunnen verkopen :).

Je zegt overigens dat je de HTC one X hebt, maar ik heb het over de opvolger ervan de One x+

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

De One X+ is dus nog beter en met die van mij verwacht ik nog wel anderhalf tot 2 jaar te doen met mijn gebruik, FB, WhatsApp, Internet, (3d) games etc.
De X+ is sneller en heeft een betere batterij(duur) dus dat is alleen nog maar beter ;)

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Topicstarter
afvalzak schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:17:
De One X+ is dus nog beter en met die van mij verwacht ik nog wel anderhalf tot 2 jaar te doen met mijn gebruik, FB, WhatsApp, Internet, (3d) games etc.
De X+ is sneller en heeft een betere batterij(duur) dus dat is alleen nog maar beter ;)
goed punt, ik ga er nog eens goed over nadenken en zet die oortjes wel even uit mijn hoofd

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 12:45 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:23
Het is maar net hoeveel geld je ervoor over hebt he, dat kunnen wij niet voor je bepalen. top high end telefoons zitten nou eenmaal altijd rond de 500-600 euro (bij release), zo ook deze.

Je kan ook bedenken of je een high end toestel nodig hebt, whatsappen, internetten en een casual spelletje spelen kan ook met een toestel van 3-400 euro, (of zelfs 100 euro als je niet te kritsch bent :))

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:31:
Het is maar net hoeveel geld je ervoor over hebt he, dat kunnen wij niet voor je bepalen. top high end telefoons zitten nou eenmaal altijd rond de 500-600 euro (bij release), zo ook deze.

Je kan ook bedenken of je een high end toestel nodig hebt, whatsappen, internetten en een casual spelletje spelen kan ook met een toestel van 3-400 euro, (of zelfs 100 euro als je niet te kritsch bent :))
mijn budget is niet echt een probleem, kreeg bij het verlengen van een abonnement weer een gratis iphone, en in combinatie met die van mij kan deze voor +/- 600 euro verkopen. Ben wel echt op zoek naar een van de betere en snellere smartphones, en deze lijkt me ontzettend goed. Maar wou wel graag even horen wat de meningen zijn over dit toestel :)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heb hier wat opgesomt over m'n One X+: productreview: HTC One X+ 64GB Zwart review door CLB

Voor die €550,00 krijg je wel een heel mooi en solide apparaat wat momenteel een van de beste is...
Vergeet ook niet dat de Sony Xperia Z eraan komt, die heeft een hogere adviesprijs maar weer betere specs...

Tevens kun je hier denk wel wat vinden: [HTC One X+] Ervaringen & Discussie

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 18-01-2013 13:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:35:
Heb hier wat opgesomt over m'n One X+: productreview: HTC One X+ 64GB Zwart review door CLB

Voor die €550,00 krijg je wel een heel mooi en solide apparaat wat momenteel een van de beste is...
Vergeet ook niet dat de Sony Xperia Z eraan komt, die heeft een hogere adviesprijs maar weer betere specs...

Tevens kun je hier denk wel wat vinden: [HTC One X+] Ervaringen & Discussie
zeer informatieve en duidelijk review, heel erg bedankt.

heb op youtube ook een comparison video gezien tussen de one X en one X+ en vind de one x+ toch beduidend sneller. (volgens mij is het jou video)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 13:53 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat is de mijne ja :) Let er wel op dat de One X daar nog geen JellyBean draaide :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:52:
Dat is de mijne ja :) Let er wel op dat de One X daar nog geen JellyBean draaide :)
vind persoonlijk dat gelige scherm bij de one X absoluut niet mooi, hoewel dit bij de one x+ niet gelig is lijk het scherm wel wat minder helder, of heb ik dit mis?

had graag gezien dat in de one X+ het acer scherm zat

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 13:54 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Ook dat staat in m'n review (duidelijk) beschreven:
- Het scherm is dan het eerste wat je ziet als de set-up is doorlopen en je ziet goed dat het een 1280x720 schermpje is! De scherpte van het display is onvoorstelbaar scherp en last van karteltjes bij icoontjes of letters is er nagenoeg niet. Natuurlijk heb ik mijn huidige One X er naast gelegd, maar het is en blijft toch wat lastig met vergelijken. Bij de HTC One X waren er vier fabrikanten van het SLCD2 scherm, wat onderling ook vrij grote verschillen gaf. Zo is het Acerscherm erg wit en die van Sharp gelig.
HTC One X - Acer vs Sharp
Voor de HTC One X+ is er (tot nu toe) slechts een en dezelfde (onbekende) fabrikant die de SLCD2 schermen maakt. Tweakers.net schreef in hun review dat het scherm van de One X+ niet zo goed was als die van de One X, vooral bij het laten zien van wit en cyaan. Ik ben dus in het bezit van een HTC One X met een Acer scherm, tevens heb ik een One X met Sharp scherm te pakken gekregen en ik heb mijn eigen One X+ met een SLCD2 scherm van een onbekende fabrikant... Individueel zijn het allemaal prachtige schermen, maar naast elkaar? Hieronder wat foto's van de drie schermen naast elkaar.
HTC One X Acer vs HTC One X Sharp vs HTC One X+ brightness 0%

HTC One X Acer vs HTC One X Sharp vs HTC One X+ brightness 25%

HTC One X Acer vs HTC One X Sharp vs HTC One X+ brightness 50%

HTC One X Acer vs HTC One X Sharp vs HTC One X+ brightness 100%
Het is erg moeilijk te zien en helemaal met foto's, maar het scherm van Acer van mijn One X komt wel op #1, snel gevolgd door het scherm van de One X+. Deze is iets meer blueish / grayish, wat te zien is als ik ze naast elkaar houd, maar als je de toestellen individueel gebruikt zijn beide schermen mooi.
HTC One X Acer vs HTC One X+ brightness 100%

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:56:
Ook dat staat in m'n review (duidelijk) beschreven:
- Het scherm is dan het eerste wat je ziet als de set-up is doorlopen en je ziet goed dat het een 1280x720 schermpje is! De scherpte van het display is onvoorstelbaar scherp en last van karteltjes bij icoontjes of letters is er nagenoeg niet. Natuurlijk heb ik mijn huidige One X er naast gelegd, maar het is en blijft toch wat lastig met vergelijken. Bij de HTC One X waren er vier fabrikanten van het SLCD2 scherm, wat onderling ook vrij grote verschillen gaf. Zo is het Acerscherm erg wit en die van Sharp gelig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de HTC One X+ is er (tot nu toe) slechts een en dezelfde (onbekende) fabrikant die de SLCD2 schermen maakt. Tweakers.net schreef in hun review dat het scherm van de One X+ niet zo goed was als die van de One X, vooral bij het laten zien van wit en cyaan. Ik ben dus in het bezit van een HTC One X met een Acer scherm, tevens heb ik een One X met Sharp scherm te pakken gekregen en ik heb mijn eigen One X+ met een SLCD2 scherm van een onbekende fabrikant... Individueel zijn het allemaal prachtige schermen, maar naast elkaar? Hieronder wat foto's van de drie schermen naast elkaar.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het is erg moeilijk te zien en helemaal met foto's, maar het scherm van Acer van mijn One X komt wel op #1, snel gevolgd door het scherm van de One X+. Deze is iets meer blueish / grayish, wat te zien is als ik ze naast elkaar houd, maar als je de toestellen individueel gebruikt zijn beide schermen mooi.
[afbeelding]
tja, hoe jammer ik het ook vind dat het scherm van de one x+ wat grijzig oogt blijft het een toptoestel. ben benieuwd hoe vaak je er last van gaat hebben in de praktijk :P

bedankt voor alle tips, beslissing is wat mij betreft wel gemaakt. dit is absoluut het toestel waar ik voor ga

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor het verplaatsen, had geen idee dat er een sectie was met verkoop advies :P
Pagina: 1