gaming laptop voor ongeveer 1200

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_n
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-07 00:55
Hallo allemaal, Ik ben dus op zoek naar een gaming laptop. Ik wil deze gebruiken om mee te nemen naar vrienden en naar school. thuis sluit ik hem op mijn tv aan, dus het liefst rond de 15 ich. De spellen die ik wil spelen zijn oa bf3 en gw2. Wat is voor mijn budget van 1200 euro de beste laptop voor mijn gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 00:07
pricewatch: MSI Gaming Series GX60 1AC-014NL

Dan heb je 2de beste laptop grapich card die je kan krijgen momenteel

http://community.futuremark.com/hardware/gpu
(selecteer alleen laptop Gpus als dat niet is aangekruist)

eventuel kan je nog kijken naar alienware,maar dan moet je zelf veel upgraden om goedkoper uit te komen als je vriend hebt die dat kan kan je daar nog naar kijken. of wil je kant en klare laptop zonder te klussen.

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_n
TokoDude schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:04:
pricewatch: MSI Gaming Series GX60 1AC-014NL

Dan heb je 2de beste laptop grapich card die je kan krijgen momenteel

http://community.futuremark.com/hardware/gpu
(selecteer alleen laptop Gpus als dat niet is aangekruist)

eventuel kan je nog kijken naar alienware,maar dan moet je zelf veel upgraden om goedkoper uit te komen als je vriend hebt die dat kan kan je daar nog naar kijken. of wil je kant en klare laptop zonder te klussen.
De MSI ziet er goed uit, alleen lees overal dat de processor nogal onderdoet voor de videokaart. Is het niet beter om een laptop te nemen met een iets mindere vindeokaart en een iets betere processor, dat het wat meer gebalanceerd is?

Alienware is geen optie, de 17inch vind ik te groot en de 14 inch kan geen 1920x1080 aan, dus die vallen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
http://www.notebookcheck....eon-HD-7970M.72675.0.html je kan zien dat de cpu echt heel erg bottleneckt, ik zou kijken naar een lenovo y500 of als het even kan een y580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 00:07
Ohjah sory was een beetje hastig

jah zoals marinell7 zegt neem de

pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500-MBG2BMH

alles is goed behalve de hardeschijf is sloom

maar je zal battlefield 3 niet op ultra kunnen spelen voor die prijs kan je op high spelen op 33 fps

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_n
Wat vinden jullie van de X•BOOK 15CL48-GTX660 i7 QUAD, Basis?

15.6 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / NON-Glare, (res. 1920x1080), 95% color Gamut optioneel
NVIDIA® GeForce® GTX660M 2Gb GDDR5, PhysX™ + CUDA™ + Optimus (batterij-besparing via Intel® HD Graphics 4000)
Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
Mobile Intel® HM77 Express Chipset
Intel® Core™ i7-3630QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2.4 GHz, Turbo Mode 3.3GHz) - NIEUW
4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 2)
1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 3)
4GB SSD Cache + 500GB HDD 7200 rpm. SSD snelheid in combinatie met 500GB harddisk capaciteit.
2e harde schijf optioneel
RAID 0/1 optie, wanneer u minimaal 2 gelijke schijven kiest is een RAID-set mogelijk
Intel® Centrino® Wireless-N 135, Single Band BGN (2.4GHz), 150MB + Bluetooth 4.0 (wireless display)
3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
HDMI 1.4a aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV (1080P / met HDCP)
E-SATA aansluiting voor externe harddisk (USB 3.0 Combinatie poort)
GRATIS BTO Draagtas + USB muis + muismat + stereo oordopjes twv 39 euro

Voor 1088.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
een gtx660 is wel echt een heel enorm stuk minder als een hd7970m

daarbij doet bovenstaande laptop geen intel turboboost als je de gtx660m ingeschakeld heb..
heeft hij een slecht keyboard en loopt hij vrij warm.

dan kan je beter de lenovo y500 (of y580 als je die nog kan vinden) kopen.
is goedkoper en net zo snel (gtx660m is gewoon een gt650m met een paar mhz meer)

wat voor games speel je eigenlijk ??
die msi is voor gamers on a budget wel echt een heel aantrekkelijk ding..

anders iets doorsparen en the mother of all gaming notebooks kopen (alienware m17x R4 met amd 7970m en hardware switching)... dat is eigenlijk de enigste echt verstandige keus op dit moment..

alle andere serieuze concurrentie bied of veel minder voor veel geld, of kosten simpelweg gewoon meer..

je zal dan wel tot 1500 euro op moeten rekken, ik weet niet of dat een mogelijkheid is..

buiten heeft de m17x als enigste:
goed scherm
PRIMA keyboard
goed touchpad
prima bouwkwaliteit
SUPER garantie (vandaag stuk morgen monteur aan de deur)

[ Voor 75% gewijzigd door aron225 op 18-01-2013 16:28 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_n
aron225 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:20:
een gtx660 is wel echt een heel enorm stuk minder als een hd7970m

daarbij doet bovenstaande laptop geen intel turboboost als je de gtx660m ingeschakeld heb..
heeft hij een slecht keyboard en loopt hij vrij warm.

dan kan je beter de lenovo y500 (of y580 als je die nog kan vinden) kopen.
is goedkoper en net zo snel (gtx660m is gewoon een gt650m met een paar mhz meer)

wat voor games speel je eigenlijk ??
die msi is voor gamers on a budget wel echt een heel aantrekkelijk ding..

anders iets doorsparen en the mother of all gaming notebooks kopen (alienware m17x R4 met amd 7970m en hardware switching)... dat is eigenlijk de enigste echt verstandige keus op dit moment..

alle andere serieuze concurrentie bied of veel minder voor veel geld, of kosten simpelweg gewoon meer..

je zal dan wel tot 1500 euro op moeten rekken, ik weet niet of dat een mogelijkheid is..

buiten heeft de m17x als enigste:
goed scherm
PRIMA keyboard
goed touchpad
prima bouwkwaliteit
SUPER garantie (vandaag stuk morgen monteur aan de deur)
Games die ik speel zijn vooral bf3 en gw2. En de alienware vind ik met 17inch toch te groot om elke dag mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrat
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
als ik jouw was zou ik niet de de Y500 kopen. Ik hoor veel problemen over het touchpad en nu ook over het toetsenboord. Als ik jouw was zou ik naar een andere laptop kijken. Je kan ook kijken naar de asus n56vz. Zelfde videokaart als de y500 en zelfde processor als de y500. Deze heeft geen caxhing ssd en iets minder Ram, en harde schijf. Maar wel wel heel goed geluid voor een laptop.
Helaas is asus niet echt duidelijk in de verschillende versies. Maar in het topic over de n-series staat veel informatie. Je moet alleen wel verder kijken dan dan de topicstart, deze is een beetje oud.

Nexus 7 FHD | OnePlus One | Asus N56VZ (i7-3630M, GT650M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
De asus heeft een gt650m GDDR3 en niet GDDR5 , het is wel waar dat het touchpad minder is. Maar als je gamed ook met een laptop pak je toch een muis en sommigen mensen hebben zelfs een apart toetsenbord
Ik zou toch gaan voor een lenovo, de y580 is een mooi oplossing maar een alienware met 7970m is toch wel stukken beter vergeet dat niet

[ Voor 22% gewijzigd door marineII7 op 18-01-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_n
marineII7 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:11:
De asus heeft een gt650m GDDR3 en niet GDDR5 , het is wel waar dat het touchpad minder is. Maar als je gamed ook met een laptop pak je toch een muis en sommigen mensen hebben zelfs een apart toetsenbord
Ik zou toch doorsparen voor een m17x met full hd en een 7970m dat is echt heel mooi speelgoed
Als er nog een alienware was in 15 inch was ik daar voor gegaan, maar dat is helaas niet zo. 17 inch vind ik te groot om elke dag mee te nemen naar school/

Alle laptops die nu voorgesteld worden zitten rond de 1000 euro, maar mijn budget ligt toch nog wel zo'n 200 hoger. Is er geen laptop van rond de 1200 die beter is dan de voorgestelde laptops van rond de 1000?

[ Voor 4% gewijzigd door sander_n op 18-01-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-07 21:19
Nee, niet dat ik weet. Er zit niets tussen de Asus N56/Lenovo Y500/Y580.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrat
  • Niet online
Ik zou toch doorsparen voor een m17x met full hd en een 7970m dat is echt heel mooi speelgoed
Maar hij wilde geen 17'', maar als dat de beste is, dan is dat inderdaad een betere keus voor de topic starter.
De asus heeft een gt650m GDDR3 en niet GDDR5 ,
klopt, maar is er dan echt zoveel verschil tussen gddr3 en gddr5? Ik dacht dat er niet echt een groot verschil zou zijn. zoals ook bevestigd op deze site.

[ Voor 7% gewijzigd door scrat op 18-01-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_n
Keek weer even bij bto en zag ook deze staan:

15.6 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / NON-Glare, (res. 1920x1080), 95% color Gamut optioneel
NVIDIA® GeForce® GTX675M 2Gb GDDR5, PhysX™ + CUDA™ + Optimus (batterij-besparing via Intel® HD Graphics 4000)
Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
Intel® Core™ i7-3630QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2.4 GHz, Turbo Mode 3.3GHz) - NIEUW
4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 2)
1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 3)
1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 4)
4GB SSD Cache + 500GB HDD 7200 rpm. SSD snelheid in combinatie met 500GB harddisk capaciteit.
2e harde schijf optioneel
8x DVD+/-RW Dual Layer, incl DVD-RAM (TE VERVANGEN VOOR EXTRA INTERNE HARDDISK)
Intel® Centrino® Wireless-N 135, Single Band BGN (2.4GHz), 150MB + Bluetooth 4.0 (wireless display)
3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
HDMI aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV
Externe SATA aansluiting voor snelle schijven (E-SATA)
Notebook keyboard incl Numeriek keypad
Bigfoot Killer GigaBit (10/100/1000) Ethernet netwerkkaart (RJ45)
GRATIS BTO Draagtas + USB muis + muismat + stereo oordopjes twv 39 euro

Is dat wat voor 1200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrat
  • Niet online
sander_n schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:16:
[...]
17 inch vind ik te groot om elke dag mee te nemen naar school/
Dan heb je zeker wel een goed touchpad nodig, de y580 beschikt hier wel over. Maar het kan zijn dat de Y500 hier niet echt over beschikt.
De m17x is veel te zwaar om mee te nemen naar school. Hij weegt 5,3 kilo. Je tilt je dan een breuk.

BTO staat niet echt goed aangeschreven op tweakers door sommigen, terwijl anderen er juist weer heel blij mee zijn. en als ik zo naar de specs kijk heeft de Y500/y580 dezelfde specificaties, maar dan voor minder geld. Ook draait de gtx675m nog op de oude fermi architectuur. (ik weet dit niet zeker Ik dacht dat de gt650m veel nieuwer is dan de gtx675m.
Maar volgens deze lijst is de gtx675m veel beter. Ook volgens de lijst van notebookcheck is de gtx675m een beetje beter dan de gt650m.

Ik zou daar alleen geen 200 euro extra voor over hebben. Welke bto laptop is dit trouwens? en weegt deze niet te veel?

[ Voor 3% gewijzigd door scrat op 18-01-2013 18:05 . Reden: link vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

scrat schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:05:
De m17x is veel te zwaar om mee te nemen naar school. Hij weegt 5,3 kilo. Je tilt je dan een breuk.
4.36kg

Nog steeds te zwaar, daar niet van.
Dat is een MSI GT60 kloon, die heeft gigantische koeling issues, komt met een matig toetsenbord, en je moet er nog €120 bijtellen voor windows, en weegt alsnog 3.5kg, dat is gewoon niet mobiel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Omni schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:51:
[...]

Slechts 899.--

Get 'em while they last.
Heeft die wel een QWERTY toetsenbord en is het mogelijk om deze te bestellen vanuit Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrat
  • Niet online
Bij amazon is het mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen. Deze laptop beschikt volgens deze fotoAfbeeldingslocatie: http://notebookszentrum.com/wp-content/uploads/2013/01/lenovo-ideapad-y580-m772rge-396-cm-156-zoll-notebook-intel-core-i7-3630qm-24ghz-8gb-ram-1tb-hdd-nvidia-gtx-660m-dvd-full-hd-free-dos-grau-image-4.jpg

over een qwerty toetsenbord. Ik weet dit niet zeker. Want volgens deze site beschikt hij juist weer over een qwertz toetsenbord.
Please note that as long as it's not specified otherwise, this notebook will have German keyboard layout (QWERTZ),
Betriebssystem DOS
Volgens de amazon site beschikt deze niet over windows, maar over free dos. Ik weet zo goed als zeker dat je er windows op kan zetten, mocht je dit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
scrat schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:31:
Bij amazon is het mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen. Deze laptop beschikt volgens deze foto[afbeelding]

over een qwerty toetsenbord. Ik weet dit niet zeker. Want volgens deze site beschikt hij juist weer over een qwertz toetsenbord.

[...]

[...]

Volgens de amazon site beschikt deze niet over windows, maar over free dos. Ik weet zo goed als zeker dat je er windows op kan zetten, mocht je dit willen.
Bedankt voor je snelle reactie.

Kan ik ook alleen met een windows product key windows erop zetten of heb ik ook een windows cd nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

scrat schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:31:
Bij amazon is het mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen. Deze laptop beschikt volgens deze foto[afbeelding]

[...]

[...]

Hij is gewoon leverbaar met Windows 8, kwestie van naast de foto kijken.

Wel met QWERTZ :
Information zum Tastatur-Layout: Bei Verkauf und Versand durch Amazon.de erhalten Sie das bestellte Produkt im deutschsprachigen QWERTZ-Tastatur-Layout, sofern nicht anders angegeben. Bei Verkauf und Versand durch einen Drittanbieter gelten die Angaben des jeweiligen Verkäufers.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrat
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:05:
[...]

Hij is gewoon leverbaar met Windows 8, kwestie van naast de foto kijken.

[...]
oh, dat had ik niet gezien. Maar als je windows aanklikt, dan stijgt de prijst helemaal niet. Dit hoort toch wel, Een cd met windows 8 kost 82,99 bij amazon. Mocht hij toch met freeDos komen staat op de volgende site een korte tuturial. Je moet alleen nog een productcode aanschaffen en dan de iso downloaden en verplaatsen op een cd/dvd/usb.
Je installeerd windows dan vanaf de usb, en je hebt een bloatware free version.

Op amazon staat er trouwens ook een met windows 8. Hij kost alleen honderd euro meer. Dit is veel meer als je gewoon de eerste met windows 8 koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-06 18:31
scrat schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:00:
als ik jouw was zou ik niet de de Y500 kopen. Ik hoor veel problemen over het touchpad en nu ook over het toetsenboord. Als ik jouw was zou ik naar een andere laptop kijken. Je kan ook kijken naar de asus n56vz. Zelfde videokaart als de y500 en zelfde processor als de y500. Deze heeft geen caxhing ssd en iets minder Ram, en harde schijf. Maar wel wel heel goed geluid voor een laptop.
Helaas is asus niet echt duidelijk in de verschillende versies. Maar in het topic over de n-series staat veel informatie. Je moet alleen wel verder kijken dan dan de topicstart, deze is een beetje oud.
Ik heb zelf een Y500 SLi in Duitsland gehaald. Super laptop, en de problemen met touchpad zijn verleden tijd. Lenovo heeft een stop gezet op de Elan touchpads. Synaptic hebben eigenlijk helemaal geen problemen. Mijn Synaptic doet het prima. Overigens weet ik niet wat het geluid van de Asus is, maar deze Lenovo gaat hard! De JBL speakers hebben 3 opties, games, muziek en film. Dolby voor een laptop, mooi hoor.

Ik zit zelf natuurlijk met een qwertz toetsenbord, maar gezien ik blind type heb ik hier eigenlijk geen last van. Alleen een speciaal tekentje hier en daar is even zoeken. Verder speel ik zelf guildwars 2 en ik kan je zeggen dat je met SLi heerlijk kan spelen. Graphics bijna op zn hoogst en ik kan er nog 50fps uit halen. Nadeel is dat het bij gw heel erg verschilt. Er zijn momenten waarop ik de 70 haal met deze instellingen, maar hij kan ook naar de 30 vliegen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1UYrWur.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrat
  • Niet online
LunaTempesta schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:45:
[...]

Ik heb zelf een Y500 SLi in Duitsland gehaald. Super laptop, en de problemen met touchpad zijn verleden tijd. Lenovo heeft een stop gezet op de Elan touchpads. Synaptic hebben eigenlijk helemaal geen problemen. Mijn Synaptic doet het prima. Overigens weet ik niet wat het geluid van de Asus is, maar deze Lenovo gaat hard! De JBL speakers hebben 3 opties, games, muziek en film. Dolby voor een laptop, mooi hoor.

Ik zit zelf natuurlijk met een qwertz toetsenbord, maar gezien ik blind type heb ik hier eigenlijk geen last van. Alleen een speciaal tekentje hier en daar is even zoeken. Verder speel ik zelf guildwars 2 en ik kan je zeggen dat je met SLi heerlijk kan spelen. Graphics bijna op zn hoogst en ik kan er nog 50fps uit halen. Nadeel is dat het bij gw heel erg verschilt. Er zijn momenten waarop ik de 70 haal met deze instellingen, maar hij kan ook naar de 30 vliegen.

[afbeelding]
Dat wist ik nog niet. Dat de elan is verwisseld synaptic is goed nieuws. Het mooie voor de topicstarter is dat de lenovo y500 met i7 en een extra 650m ongeveer binnen het budget past. Ik denk dat het geluid via de speakers niet echt een groot probleem is, want de meeste gamers gebruiken een headset.

Nu komt de lenovo y500 toch weer in beeld. De topicstarter heeft nu de keus. Want de specs verschillen haast niet. Behalve Ram, de caching ssd en de opslag.

[ Voor 0% gewijzigd door scrat op 19-01-2013 20:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Niet te vergeten, de MSI is echt een gamers notebook kwa looks. Persoonlijk moet ik daar niks van hebben. De y500 komt erg slank over. En echt dik is hij ook niet. Het design verder is super nice.
MSI: 395 x 267 x 55 mm
Y500: 387 x 259 x 36,0 mm
Dit betekend ook dat de MSi 0.8kg zwaarder is, en 2.7kg van de Lenovo als al niet niks.

Je ziet dat de MSI toch echt een stukje groter is en vooral dikker. scheelt zowat 2 cm, dat is toch aardig veel. Als ik lees dat hij mee naar school en vrienden gaat is dat misschien wel een puntje waar je aan moet denken. Hier heb ik mijn Y500 gekocht, als je niks tegen een duits toetsenbord hebt moet je maar even kijken.
Natuurlijk is je OS ook duits, maar dat is zo op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Je kan ook naar de Dell Inspiron 15R SE kijken met i7 en HD7730

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Mja de HD7730 is wel beetje minder als de GT650m.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Dat is waar, maar hij heeft geen touchpad problemen, een goed toetsenbord en hij is goedkoper dan de Y500. Ik denk wel dat als je gamed toch wel een muis gebruikt, dus dat het touchpad niet zoveel uitmaakt. Ik heb ook de Y500, maar ik heb niet zo heel veel last van het touchpad als ik hem gebruik, maar het touchpad van m'n MBP blijft beter... :)

[ Voor 53% gewijzigd door peakrever op 20-01-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Y580 is ook nog te krijgen: http://tweakers.net/product/316164/lenovo-ideapad-y580/

Overigens gaan er geruchten dat ze de elan touchpads hebben gedumpt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 20-01-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
De Y580 is ongeveer 100,- duurder, en hij heeft dezelfde specs als de Y500... Waarom zou je die dan kopen voor 100,- meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het verschil is €35?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Ik weet het niet hoor, maar de Y500 is 800,- en de Y580 is 929,- of ik kijk verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met verzendkosten is het €38.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Leg eens uit. De Y500 kost 799,- en de Y580 kost 929, dat is dan toch 130,- verschil of kan ik niet rekenen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt gelijk, ik ben blind. Een paar dagen geleden waren ze nog dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Maar is de Y580 echt die 130,- meer waard, met alleen een iets betere gpu? Ik zou alsnof voor de Y500 gaan, hij is echt heel goed! je kan ook nog de duurdere versie met i7 nemen, die is 1000,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Dat is de 1000- versie met i7. Ik zou ook nog even naar de Dell Inspiron 15R SE kijken, als ik jou was.

[ Voor 54% gewijzigd door peakrever op 20-01-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_n
Hoe zit het precies met de Y500 en een 2e videokaart? Kan je er gewoon nog een 2e inzetten of moet je een speciale versie van de y500 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Je kan de superdrive eruit halen en er een tweede gpu inzetten, maar ik denk dat je daar beter een SSD in kan laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 18:16
Ik heb zelf de msi gx60 en het is best een fijne machine. Maar ik zit ook met smart te wachten op een mischien dit jaar komende processor met 20% extra performance want cpu intensive games lopen toch net iets minder. Gpu games geen enkel probleem met de 7970m . Je moet maar eens kijken op notebookreview fora, daar is een 75 pagina tellende post voor de msi gx60 . Al met al ben ik wel blij met de laptop voor de games die ik speel: diablo3/dota2/cs:go

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
randomice schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:58:
Al met al ben ik wel blij met de laptop voor de games die ik speel: diablo3/dota2/cs:go
Volgensmij heb je voor die games nou niet echt een 7970m nodig. Met een enkele 650m kan je diablo 3 al op high spelen.
Pagina: 1