Toon posts:

Sony ST-2950F tuner

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Verwijderd

Topicstarter
Als er al een Topic voor bestaat spijt dat me, heb gezocht op tuner, het model etc. maar ik kan niks vinden.

Mijn vraag: Wat zou een Sony ST-2950F tuner in goede staat ongeveer moeten kosten ? Ik heb er een op mp zien staan waar op geboden kan worden, maar ik heb geen idee in welke prijscategorie ik het moet zoeken. Googelen levert wel veel sites met technische informatie op maar niks over een marktwaarde.

Het gaat me per se om dit model, omdat die perfect op mijn sony versterker past en hetzelfde design heeft.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-01 11:31
Met zulk soort dingen is het vaak "wat de gek er voor geeft". Als je er een ziet op markplaats zou ik zeggen; doe een bod wat je er voor over hebt, en wat het volgens jou waard is. Als de verkoper het er niet mee eens is weet je dat snel genoeg.

gewoon nee.

Verwijderd

Topicstarter
Voor 20 euro gekocht :) Sorry, topic kan dicht

EDIT: Was blij dat er nog een stond die voor 30 werd aangeboden. Ik had er toch echt wel wat meer voor over gehad.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 11:50 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:54

FeaR

In GoT we trust

Je was me net voor want topics voor prijsindicatie zijn niet toegestaan op GoT. Aan de hand van diverse tweedehands sites moet er wel een beeld te vormen zijn voor wat een goede prijs is voor een dergelijke speaker.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.