Waardeschatting actie NHA

Pagina: 1
Acties:
  • 19.890 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

NHA heeft een actie lopen dat je bij iedere cursus/opleiding een tablet ontvangt. Gek genoeg kunnen ze mij alleen vertellen dat het hier om een naamloos custom made tablet gaat, maar de verkoopwaarde weten ze niet gek genoeg.

Heeft iemand al meegedaan aan deze actie en wat zijn je ervaringen met deze tablet? En iemand enig idee wat deze tablet zou doen op een Marktplaats met deze specs? Ik heb daar namelijk totaal geen kaas van gegeten aangezien ik altijd een Ipad heb gehad en die in een totaal andere prijsklasse valt heb ik het idee.

http://www.nha.nl/cursus/Actiepagina-cursussen.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Dit is dezelfde, gezien de advertentie:
http://www.marktplaats.nl...rsus-time-management.html

Vraag daar eens om een type nummer ofzo?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Volgens mij is het redelijk simpel. Op je link staat "Samen t.w.v. 300 euro". Dat is inclusief de cursus time management, die 179 euro kost.

Daarmee heeft de tablet dus een theoretische winkelwaarde van 121 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door real-doc op 18-01-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Realdoc Waarde van een cursus is altijd met een korreltje zout he ;) Dan zou je moeten weten wat die cursus qua inkoopsprijs doet. 179 euro is natuurlijk way to much van een cursus van een paar dagen ;)

@Liquid 40 euro zie ik staan dat is wel heel weinig haha. Denk dat het gewoon DealExtreme Tablets zijn maar dan speciaal ontwikkeld voor NHA met eigen software zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:26:
@Realdoc Waarde van een cursus is altijd met een korreltje zout he ;) Dan zou je moeten weten wat die cursus qua inkoopsprijs doet. 179 euro is natuurlijk way to much van een cursus van een paar dagen ;)
Uiteraard, maar als je het wil marketen gebruik je gewoon de verkoopwaarde van zo'n dergelijke cursus. Anders ben je wel heel dom bezig.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk maar daar heb ik niks aan om te bepalen wat die tablet op MP zal doen. Dan zou ik of de inkoopsprijs van die cursus moeten weten of een vergelijkbare tablet moeten zien te vinden om zo te kijken wat de waarde is van deze tablet. Hopelijk is hij wel een beetje rapido trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:29:
Tuurlijk maar daar heb ik niks aan om te bepalen wat die tablet op MP zal doen. Dan zou ik of de inkoopsprijs van die cursus moeten weten of een vergelijkbare tablet moeten zien te vinden om zo te kijken wat de waarde is van deze tablet. Hopelijk is hij wel een beetje rapido trouwens :)
Nee, als een bedrijf zegt t.w.v. 300 euro, hebben ze het over verkoopprijzen, ook van hun eigen producten. Dus je kan er van uit gaan dat dat ding 120 euro verkoop is, waar waarschijnlijk nog een percentage af gaat voor het "aandikken" van de aanbieding.

Maar zoals ik al zei: contacteer die marktplaats verkoper.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-08 19:28
Aan de specs te zien is het een simpel chinees allwinner tabletje van 7 inch. De nieuwwaarde zal zeker de 100 euro niet overstijgen.Gelijksoortige tablets zijn te koop bij Kruidvat, Bart Smit, Kijkshop etc.
Op Markplaats doen ze tussen de 50 en de 70 euro.

17,8 cm (7inch) Multitouch capacitief HD touchscreen.
Android 4.0 besturingssysteem met Google Play.
1,2 GHz Cortex processor en 512 MB RAM.
4 GB geheugen, uitbreidbaar met micro SD of USB-stick.
WiFi-modem 802.11 voor draadloos internet.
Mini-HDMI-uitgang, microfoon, camera, stroomadapter, oordopjes.
Zwart, extra dun design (dunner dan de Ipad)!
Nederlandstalige handleiding.
Cursus Time Management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Na diverse budget-tablets in m'n handen gehad te hebben, zou ik zeggen: begin er niet aan :) Tenzij je die cursus heel graag wilt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:32
Joh die tablets worden gewoon door een stel Chinezen gemaakt, en iedereen kan daar zo zijn eigen logo op laten drukken. Kost niks, is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet doen het gaat hier waarschijnlijk om:
- Een Cortex-A8 met 512MB RAM dus langzaam.
- 7" inch met een resolutie van 800x480 waarschijnlijk dus matig beeld.
- Geen IPS dus slechte kijkhoek.
Als je een iPad gewend bent is dit waardeloos en zelfs als je niks gewend bent is dit gewoon speelgoed voor kinderen en niet voor serieus tabletgebruik bedoeld.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:10

-tom-562

Oliesjeik

Voor de duidelijkheid, je laat je keuze om een cursus te volgen afhangen van de verkoopwaarde (op marktplaats nota bene) van een tablet?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-tom-562 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:26:
Voor de duidelijkheid, je laat je keuze om een cursus te volgen afhangen van de verkoopwaarde (op marktplaats nota bene) van een tablet?
Tja, het zijn nu geen master opleidingen of supercursussen, waarom dan niet? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Je kiest een opleiding toch niet vanwege een goedkope fluttablet die je erbij krijgt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik denk dat hij gewoon wil kunnen berekenen wat de netto kostprijs van de door hem gekozen cursus zou worden mocht hij deze tablet kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:46:
Niet doen het gaat hier waarschijnlijk om:
- Een Cortex-A8 met 512MB RAM dus langzaam.
- 7" inch met een resolutie van 800x480 waarschijnlijk dus matig beeld.
- Geen IPS dus slechte kijkhoek.
Wat levert dit op op Marktplaats? Dan heeft TS gelijk een indicatie wat de cursus hem gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Ik geef je € 10,00 voor die tablet!

En dan nog zou ik hem weggooien.

:*)

[ Voor 4% gewijzigd door Fusajiro op 18-01-2013 16:28 ]

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk iets van maximaal 75 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 14:15

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:32:
Ik denk iets van maximaal 75 euro.
Ik ben toevallig zoiets aan het verkopen op Marktplaats en tot dusver probeer ik er zonder resultaat 60 euro voor te krijgen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yohsoog schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:33:
Ik denk dat hij gewoon wil kunnen berekenen wat de netto kostprijs van de door hem gekozen cursus zou worden mocht hij deze tablet kunnen verkopen.
Correct :) Ik zie het puur als een soort korting op mijn opleiding :) PS Bachelor niveau hebben ze ook overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Mijn advies: laat je niet verleiden door marketingtrucs. Niet bij cursus-tablets combi's en anders ook niet.
Die cursusboer is een commercieel bedrijf, zal dus altijd aan jou verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja natuurlijk verdienen ze aan mij :) Dat mag ook, maar toch prima die paar tientjes korting :) Ze zijn voor mijn opleiding de goedkoopste en goede reviews dus zie geen reden waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kennelijk kun je de time management wel gebruiken wanneer je je nu al (te lang) druk maakt om de verkoopprijs van zo'n ding. Je hebt vast te veel tijd waardoor je je bezig kunt houden met dergelijke onbelangrijke dingen.

Ik zou een hobby zoeken waarmee je je vrije tijd kunt vullen zodoende hou je geen tijd meer over en valt er ook niks te managen. Pas wanneer je tijd over hebt kun je het managen.

Naar mijn idee al een nietszeggende cursus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sypie schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:29:
Kennelijk kun je de time management wel gebruiken wanneer je je nu al (te lang) druk maakt om de verkoopprijs van zo'n ding. Je hebt vast te veel tijd waardoor je je bezig kunt houden met dergelijke onbelangrijke dingen.

Ik zou een hobby zoeken waarmee je je vrije tijd kunt vullen zodoende hou je geen tijd meer over en valt er ook niks te managen. Pas wanneer je tijd over hebt kun je het managen.

Naar mijn idee al een nietszeggende cursus.
Je hebt er geen kaas van gegeten blijkbaar ;) Ik ga de cursus Time Management niet doen, die krijgt iedereen gratis bij zijn of haar opleiding cadeau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:30:
[...]

Je hebt er geen kaas van gegeten blijkbaar ;) Ik ga de cursus Time Management niet doen, die krijgt iedereen gratis bij zijn of haar opleiding cadeau ;)
Ahh, vroeger.... De tijd vóór internet.

Toen mensen nog de moeite nog namen om tekst die ze voor zich zagen te lezen.

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed... volgens mij is dit topic nu verworden tot een slowchat topic. Het lijkt mij dat TS inmiddels wel een antwoord heeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.