Toon posts:

Kijk zo snel download ik bij @home .

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ... zo snel, download ik naar een tweak ... dit is echt geen bullshit ofzo . >:) .

Afbeeldingslocatie: http://212.204.181.28/speedy.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://212.204.181.28/speedy2.jpg

( sorry, dat de laatste picture zo onduidelijk is )

Verwijderd

Oeps hier staat een beetje onzin >:) maarre mooi getweakt btw!

Verwijderd

goeiemorgen.................

Verwijderd

Topicstarter
jezus, dit is helemaal niet getweakt ... dat zei ik toch ... zullen we wedden voor 100 piek

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 02 juni 2001 13:44 schreef mRNiCeGuY het volgende:
jezus, dit is helemaal niet getweakt ... dat zei ik toch ... zullen we wedden voor 100 piek
Neuh ik doe niet aan wedden.. ;)

Dit is wel heel uitzonderlijk, ik heb ook @home, en soms kom ik ook op 1MB/sec. :) :) :) :) :)

Maar ik herhaal : Het is heel uitzonderlijk.

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 13:51 schreef pier het volgende:

[..]

Neuh ik doe niet aan wedden.. ;)

Dit is wel heel uitzonderlijk, ik heb ook @home, en soms kom ik ook op 1MB/sec. :) :) :) :) :)

Maar ik herhaal : Het is heel uitzonderlijk.
Das waar, meestal begint die op 699 kb/s en dan blijft die zitten op 350 - 380 kb/s

Verwijderd

Topicstarter
Eerst was @home ook vet bagger, maar ze hebben er nu een apparaat bijgeplaatst, omdat ze capaciteits problemen hadden ... en nu is het dus teringsnel . >:) .

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 13:56 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Eerst was @home ook vet bagger, maar ze hebben er nu een apparaat bijgeplaatst, omdat ze capaciteits problemen hadden ... en nu is het dus teringsnel . >:) .
ow ok :) daling process zeker??? begint om 1mb en iets van 3/4 sec en daalt vervolgens gigantisch naar de rond 200/300kb of niet??????? of is ie constant?? 1mb dat wel beterz... oja welk gebied zit je?

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

sorry, maar dit kan niet hoor.. :)
De downstream van @home wordt gecapped op 3,8 Mbit (is ongeveer 490 kb/s), dus het is gewoon een weergavefoutje van Internet Explorer. Heb ik ook vaak, vooral bij kleine bestandjes.
Maar dat @home erg snel is heb je inderdaad gelijk in! :9

#

Verwijderd

Topicstarter
Ow, nee hoor, dat is geen foutje ... ik weet dat @home dat zegt dat ze maar tot ... kb/s kunnen, maar dat is dikke bullshit ... die tweakj zorgt ervoor dat je die snelheid kan verhogen door middel van een aanpassing van je modem ... maar hij begint ook niet op 1 mb en zakt dan terug ... dat doet die wel vaak ... maar hij blijft ook vaak hangen op 800 kb/s niet alleen met IE, maar ook met download accelarator plus en flashget ... en ik zit in het gebied emmen

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 14:12 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Ow, nee hoor, dat is geen foutje ... ik weet dat @home dat zegt dat ze maar tot ... kb/s kunnen, maar dat is dikke bullshit ... die tweakj zorgt ervoor dat je die snelheid kan verhogen door middel van een aanpassing van je modem ... maar hij begint ook niet op 1 mb en zakt dan terug ... dat doet die wel vaak ... maar hij blijft ook vaak hangen op 800 kb/s niet alleen met IE, maar ook met download accelarator plus en flashget ... en ik zit in het gebied emmen
Ik zit ook in Emmen. Gebruik je de proxy?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

_zucht_

Krijgen we nou weer ene hele thread waarin gezegd wordt dat je je modem kunt uncappen en weet ik het wat wel niet?

Die dingen zijn gecapped op 3.8Mbit, kunnen niet zonder flinke electronica-kennis zomaar geuncapped worden en alles wat je ziet wat hoger dan +/- 480KB/s is, is een foute meting.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 14:16 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ik zit ook in Emmen. Gebruik je de proxy?
Nee

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op zaterdag 02 juni 2001 14:12 schreef mRNiCeGuY het volgende:
No offence verder hoor, maar toch weet ik zeker dat het niet kan.
Anders was 't allang overal bekend. Er zijn ook veel mensen geweest die beweerden dat ze hun upstream omhoog hebben kunnen krikken, maar dat bleek ook allemaal niet te kloppen.
Volgensmij zit die cap ook niet in het modem, maar bij de gateway van @home..

Maarja, heb je ook screenshots van als je grotere bestanden (> 100Mb) download, en dan middenin?

#

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 14:18 schreef serkoon het volgende:
_zucht_

Krijgen we nou weer ene hele thread waarin gezegd wordt dat je je modem kunt uncappen en weet ik het wat wel niet?

Die dingen zijn gecapped op 3.8Mbit, kunnen niet zonder flinke electronica-kennis zomaar geuncapped worden en alles wat je ziet wat hoger dan +/- 480KB/s is, is een foute meting.
Zucht ? ... ik moet zuchten van jou ... ;( .

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, met die upload is bullshit ... dat wist ik ook ... dat kan niet ... maar bij de gateway ZEGGEN ze dat het daar zit ... maar that's not true .. enm ja ... ik ga nu screenshots maken van groter bestanden ... en dan zal ik het je laten zien ... dat ik gelijk heb .

Verwijderd

Topicstarter
En ik lul heus niet ... want ik ga toch niet iets zeggen wat dikke bullshit is ... wat heb ik daar nou zel faan ... daar help ik mezelf niet meer ... dus wat ik zeg ... is waar .

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:09
Je hebt dit bestand gewoon al eerder gedownload en toen heb je dat nog eens gedaan en aangezien die in je cache staat gaat het dan lekker snel. Trouwens, met die snelheid moet je wel HEEEL snel op printscreen drukken.

Dus ik geloof er niets van.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• serkoon
  • Niet online

serkoon

mekker.

Nou, vooruit, nog 1 keer:

Die caps zitten in modem zelf. Die zijn er wel uit te slopen dmv een bios-flash, maar aangezien je modempie bij reconnecten met @home weer de oude info binnenkrijgt gaat dat dus niet lukken.

Zo schijnt het iig te zitten :)

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Ik bedoel dit echt niet slecht, maar je spreekt jezelf tegen... ;)
die tweakj zorgt ervoor dat je die snelheid kan verhogen door middel van een aanpassing van je modem ...

#

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op zaterdag 02 juni 2001 14:29 schreef serkoon het volgende:
Nou, vooruit, nog 1 keer:

Die caps zitten in modem zelf. Die zijn er wel uit te slopen dmv een bios-flash, maar aangezien je modempie bij reconnecten met @home weer de oude info binnenkrijgt gaat dat dus niet lukken.

Zo schijnt het iig te zitten :)
Dit zou ook kunnen hoor, zoals ik al zei weet ik dat van die gateway niet helemaal zeker. Dus misschien heb jij wel gelijk.
Maar dat het gecapt wordt op een manier die niet makkelijk te omzeilen is, is wel zeker.

#

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 14:29 schreef Zap het volgende:
Ik bedoel dit echt niet slecht, maar je spreekt jezelf tegen... ;)
[..]

[..]
Ik bedoel niet getweakt met photoshop ofzo maar ik heb wel met een proggie die snelheid getweakt

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Jongens, het KAN gewoon heel simpel weg NIET. Blame it on windows, blame it on je meetproggies maar @home KAN niet meer dan 3,8 mbit leveren. Wat je meet is dus gewoon fout hoe leuk het ook klinkt.

'VROEGER' kon het wel op sommige plekken (heb ik zelf meegemaakt) maar nu kan het gewoon simpelweg niet. En ja ik heb ook @home en ik 'meet' ook wel eens 800+ kb/sec met DU-meter of windhoos.

Ja ik weet dat je me niet wilt geloven, das dan maar pech hebben.

edit:
Maar ok, kom maar op. Welke geweldig proggie heb je gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 14:25 schreef Tampie2000 het volgende:
Je hebt dit bestand gewoon al eerder gedownload en toen heb je dat nog eens gedaan en aangezien die in je cache staat gaat het dan lekker snel. Trouwens, met die snelheid moet je wel HEEEL snel op printscreen drukken.

Dus ik geloof er niets van.
Dan geloof je het toch niet .

Verwijderd

he he dit wil ik ook :9

met welke progje heb je het getweakt?

Thanks

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Jongens, het KAN gewoon heel simpel weg NIET. Blame it on windows, blame it on je meetproggies maar @home KAN niet meer dan 3,8 mbit leveren. Wat je meet is dus gewoon fout hoe leuk het ook klinkt.
Precies, eindelijk iemand die mijn mening deelt.. ;) Of die cap nou in het modem zit of in de gateway of whatever, het is onmogelijk... Jammer, maar helaas... ;(

#

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:09
Op zaterdag 02 juni 2001 14:48 schreef mRNiCeGuY het volgende:

[..]

Dan geloof je het toch niet .
Dat zeg ik toch. |:(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het progghie speedcorp gebruikt ... ik zoe het ff voor jullie op .

edit:

Ik heb dit proggie gebruikt .

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Pff... wat een gedoe zeg. Dat IE niet kan rekenen weet iedereen toch al lang? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 15:27 schreef Onno het volgende:
Pff... wat een gedoe zeg. Dat IE niet kan rekenen weet iedereen toch al lang? :?
Lees ... ik zei toch bij ie, download accelarator en flashget geeft die het ook aan . |:( .

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:05

-Stef-

Slainthe!

Hartstikke leuk voor je. |:(

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Okay, ik heb ff naar je progje gekeken. En wat blijkt: 't is gewoon een programma om registersettings als MTU, MSS, DefaultRcvWindow, TTL etc. aan te passen. (Wat je overigens ook zelf handmatig in het register kunt doen) Dit doet dus _nix_ aan je modem, en het heft ook niét die cap op! :Z
Het voorkomt packet fragmenting e.d. met soms een kleine snelheidsverbetering als gevolg (maar nóóit buiten de specs van de cap...) Dus helaas... :)

#

• Wirf
  • Laatst online: 17:51
Weer zo'n lame progje dat niets anders doet dan een paar register instellingen veranderen?

kom op zeg, daar gaat je modem echt NIETS sneller van, je gebruikt de bandbreedte alleen wat efficienter.

oftewel, dikke bullshit. Ik geloof het pas als je een file van 50mb+ download met wget en dan nog 1 mb/sec haalt.

(wget heeft geen foute metingen omdat het zo ontzettend simpel is)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

dat werkt heel simpel zonder te tweaken...
je download het met windows, je laat het "opslaan als" schermpje 5 minuten open staan, en ondertussen ben je al een het downloaden
wanneer je dan opslaan doet is de file in 1 klap binnen, omdat ie al aan het downloaden was terwijl jij nog zat te kutten waar je het nou wou laten

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

btw je kan gewoon niet hoger dan bepaalde snelheden halen, want @home (of welke provider dan ook) heeft daar een beperking opgezet, en toch blijven sommige eikols maar melden dat ze uploaden met 50 kb/sec
Bullshit, want het kan gewoon niet

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Daan
  • Laatst online: 09:07
Ik krijg @Home op 14 juni, afspraak is gemaakt.
Kan echt niet wachten!! :) :)

Maar idd.. 1MB/sec kan niet, weergave foutje van Winblows.
Heb liever dat je een screenie plaatst van een 400kB/s download en dan wat DU Meter weergeeft, dat over het algemeen wat vertrouwelijker.. :)

• IceStorm
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 02 juni 2001 15:27 schreef Onno het volgende:
Onno, als jij die gast al niet kan overtuigen dan houdt het voor mij op :D

Ennuh Phreak, DU-meter is ook niet echt betrouwbaar. Ik heb tijdens een LAN ooit over een 10 mbit netwerk 1980 kb/sec gemeten.

edit:
Ah dat progje is gewoon een standaard reg-kloot utility

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe kan dit: Dit komt gewoon doordat het een klein bestandje is. Als ik met mijn modem een bestand binnenhaal van 50 KB staat er ook soms "13.7 KB/s" terwijl een modem niet meer aankan dan +- 5.5 KB/s.

They made me do it.

Verwijderd

hey jongens zeur niet 400kb is ook al tering geil man! ik heb met mijn casema nog nooit de 7kb gezien <---- de 6kb heb ik heel vroeg in de ochtend gezien maar over het algemeen 2/3kb per sec dus zeuren is ook een vak....

nu heb ik gelukkig een afspraak met @@PH@OME :P

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 15:57 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Onno, als jij die gast al niet kan overtuigen dan houdt het voor mij op :D
:P

Trouwens, ik kan het ook! Kijk!
200 PORT Command OK
150 Opening data connection
226 Transfer Complete
ftp: 13 byte ontvangen in 0,00seconden 13000,00kB/s.
ftp>
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! (en nee, ik heb hier geen gigabit verbinding liggen)
Pagina: 1