Kijk ... zo snel, download ik naar een tweak ... dit is echt geen bullshit ofzo .
.

en

( sorry, dat de laatste picture zo onduidelijk is )

en

( sorry, dat de laatste picture zo onduidelijk is )

Neuh ik doe niet aan wedden..Op zaterdag 02 juni 2001 13:44 schreef mRNiCeGuY het volgende:
jezus, dit is helemaal niet getweakt ... dat zei ik toch ... zullen we wedden voor 100 piek
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Das waar, meestal begint die op 699 kb/s en dan blijft die zitten op 350 - 380 kb/sOp zaterdag 02 juni 2001 13:51 schreef pier het volgende:
[..]
Neuh ik doe niet aan wedden..
Dit is wel heel uitzonderlijk, ik heb ook @home, en soms kom ik ook op 1MB/sec.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik herhaal : Het is heel uitzonderlijk.
Verwijderd
ow okOp zaterdag 02 juni 2001 13:56 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Eerst was @home ook vet bagger, maar ze hebben er nu een apparaat bijgeplaatst, omdat ze capaciteits problemen hadden ... en nu is het dus teringsnel ..
#
Ik zit ook in Emmen. Gebruik je de proxy?Op zaterdag 02 juni 2001 14:12 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Ow, nee hoor, dat is geen foutje ... ik weet dat @home dat zegt dat ze maar tot ... kb/s kunnen, maar dat is dikke bullshit ... die tweakj zorgt ervoor dat je die snelheid kan verhogen door middel van een aanpassing van je modem ... maar hij begint ook niet op 1 mb en zakt dan terug ... dat doet die wel vaak ... maar hij blijft ook vaak hangen op 800 kb/s niet alleen met IE, maar ook met download accelarator plus en flashget ... en ik zit in het gebied emmen
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
NeeOp zaterdag 02 juni 2001 14:16 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Ik zit ook in Emmen. Gebruik je de proxy?
No offence verder hoor, maar toch weet ik zeker dat het niet kan.Op zaterdag 02 juni 2001 14:12 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Ow, nee hoor, dat is geen foutje ... ik weet dat @home dat zegt dat ze maar tot ... kb/s kunnen, maar dat is dikke bullshit ... die tweakj zorgt ervoor dat je die snelheid kan verhogen door middel van een aanpassing van je modem ... maar hij begint ook niet op 1 mb en zakt dan terug ... dat doet die wel vaak ... maar hij blijft ook vaak hangen op 800 kb/s niet alleen met IE, maar ook met download accelarator plus en flashget ... en ik zit in het gebied emmen
#
Zucht ? ... ik moet zuchten van jou ...Op zaterdag 02 juni 2001 14:18 schreef serkoon het volgende:
_zucht_
Krijgen we nou weer ene hele thread waarin gezegd wordt dat je je modem kunt uncappen en weet ik het wat wel niet?
Die dingen zijn gecapped op 3.8Mbit, kunnen niet zonder flinke electronica-kennis zomaar geuncapped worden en alles wat je ziet wat hoger dan +/- 480KB/s is, is een foute meting.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
jezus, dit is helemaal niet getweakt ... dat zei ik toch ... zullen we wedden voor 100 piek
die tweakj zorgt ervoor dat je die snelheid kan verhogen door middel van een aanpassing van je modem ...
#
Dit zou ook kunnen hoor, zoals ik al zei weet ik dat van die gateway niet helemaal zeker. Dus misschien heb jij wel gelijk.Op zaterdag 02 juni 2001 14:29 schreef serkoon het volgende:
Nou, vooruit, nog 1 keer:
Die caps zitten in modem zelf. Die zijn er wel uit te slopen dmv een bios-flash, maar aangezien je modempie bij reconnecten met @home weer de oude info binnenkrijgt gaat dat dus niet lukken.
Zo schijnt het iig te zitten
#
Ik bedoel niet getweakt met photoshop ofzo maar ik heb wel met een proggie die snelheid getweaktOp zaterdag 02 juni 2001 14:29 schreef Zap het volgende:
Ik bedoel dit echt niet slecht, maar je spreekt jezelf tegen...![]()
[..]
[..]
Dan geloof je het toch niet .Op zaterdag 02 juni 2001 14:25 schreef Tampie2000 het volgende:
Je hebt dit bestand gewoon al eerder gedownload en toen heb je dat nog eens gedaan en aangezien die in je cache staat gaat het dan lekker snel. Trouwens, met die snelheid moet je wel HEEEL snel op printscreen drukken.
Dus ik geloof er niets van.
Precies, eindelijk iemand die mijn mening deelt..Jongens, het KAN gewoon heel simpel weg NIET. Blame it on windows, blame it on je meetproggies maar @home KAN niet meer dan 3,8 mbit leveren. Wat je meet is dus gewoon fout hoe leuk het ook klinkt.
#
Dat zeg ik toch.Op zaterdag 02 juni 2001 14:48 schreef mRNiCeGuY het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch niet .
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Lees ... ik zei toch bij ie, download accelarator en flashget geeft die het ook aan .Op zaterdag 02 juni 2001 15:27 schreef Onno het volgende:
Pff... wat een gedoe zeg. Dat IE niet kan rekenen weet iedereen toch al lang?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
#
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Onno, als jij die gast al niet kan overtuigen dan houdt het voor mij opOp zaterdag 02 juni 2001 15:27 schreef Onno het volgende:
Pff... wat een gedoe zeg. Dat IE niet kan rekenen weet iedereen toch al lang?
They made me do it.
Verwijderd
Op zaterdag 02 juni 2001 15:57 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Onno, als jij die gast al niet kan overtuigen dan houdt het voor mij op
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! (en nee, ik heb hier geen gigabit verbinding liggen)200 PORT Command OK
150 Opening data connection
226 Transfer Complete
ftp: 13 byte ontvangen in 0,00seconden 13000,00kB/s.
ftp>